آخرین خبر

کنسرت 100 هزار دلاری بهنام بانی و شهاب مظفری در آزادی!

آوای ایرانیان: فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری یک کنسرت ویژه برای بازی پرسپولیس و کاشیما آنلرز در ورزشگاه آزادی است. این یکی از آیتم های ویژه بازی های فینال هر ساله است.

به گزارش آوای ایرانیان؛ همه ساله یکی از آیتم هایی که در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود ، برگزاری جشن های پیش از بازی است. آنها برای این مراسم در سال های گذشته ارقامی حدود ۱۰۰ هزار دلار هزینه کرده اند که این هزینه در اختیار یکی از شرکت هایی که برگزاری جشن های قبل از بازی را بر عهده بگیرد پرداخت می شده است.
حالا گفته شده بهنام بانی و شهاب مظفری قرار است قبل از بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بخوانند. تصمیمی که طبق پروتکل همیشگی فینال های آسیا برگزار می شود و حالا پرسش این است که آیا این کنسرت بر اساس کمک هزینه جشن برگزاری فینال در فهرست برنامه های مسابقه قرار گرفته است و آیا فدراسیون فوتبال این درآمد را جذب کرده است؟ آیا مثل هر سال خود ای اف سی این مراسم را به شرکتی مستقل واگذار کرده و یا اینکه خود باشگاه پرسپولیس متولی برگزاری است چون با این قیمت چشمگیر دلار ، این کنسرت حتی با هزینه های تحهیز ایجاد دیوار صوتی برای ورزشگاه که به صورت امانی خواهد بود هم یک رقم شگفت انگیز می شود!

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کنسرت ۱۰۰ هزار دلاری بهنام بانی و شهاب مظفری در آزادی!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید