آخرین خبر

کاوه یغمایی در تالار وزارت کشور می‌خواند

آوای ایرانیان: کاوه یغمایی خواننده و آهنگساز نیمه آذرماه سال جاری تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌کند.

کاوه یغمایی خواننده و آهنگساز ساعت ۱۹ و ۲۱ روزهای ۱۵ و ۱۶ آذرماه سال جاری پس از چندماه دوری از اجراهای زنده، تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌کند. قیمت بلیت‌های این کنسرت نیز از ۳۰ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده که تماشاگران می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش بلیت‌های کنسرت رای خرید بلیت در ردیف مورد نظر اقدام کنند.

این خواننده که طی ماه‌های گذشته فعالیت چندانی در عرصه اجراهای زنده نداشت اسفند ماه سال گذشته تازه‌ترین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد کرد. وی در این کنسرت تصمیم دارد ضمن اجرای قطعات منتخب آثار خود که دربرگیرنده طیف گسترده‌ای از مخاطبان است، تعدادی از آثار جدید را تیز برای طرفداران اجرا کند.

یغمایی در کنسرت قبلی خود به همراه به همراه دیوید اسپایدل (David Spidel) نوازنده گیتارباس، برایان پالسن (Brian Poulsen) نوازنده گیتار الکتریک و شِین گالاس (Shane Gaalaas) روی صحنه رفت.

در این کنسرت علاوه‌بر اجرای قطعاتی از سه آلبوم اخیر کاوه یغمایی همچون «تردید»، «جاده»، «کوچه»، «منشور»، «پنجه‌های آواز»، «زخمی» و «خاطره بازی» برای طرفداران اجرا شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کاوه یغمایی در تالار وزارت کشور می‌خواند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید