آخرین خبر

شانس‌های اصلی جوایز گرمی 2019 + عکس

آوای ایرانیان: شصت‌ویکمین مراسم اهدای جوایز گرمی در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۹ با معرفی بهترین‌های موسیقی دنیا برگزار می‌شود.

 جوایز گرمی معتبرترین جوایز دنیای موسیقی است که بسیاری آن را هم‌رده اسکار در عالم سینما و جوایز امی در دنیای تلویزیون می‌دانند. این مراسم از سال ۱۹۵۴ برگزار می‌شود و شصت‌ویکمین دوره آن روز ۱۰ فوریه در سالن استیپلز سنتر شهر لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای ایرانیان، برگزارکنندگان برای دوره جدید گرمی تصمیم گرفته‌اند یک تغییر عمده ایجاد کنند تا بر اهمیت و اعتبار جوایز افزوده شود. پس از انتقاداتی که در ادوار اخیر گرمی نسبت به برندگان جوایز صورت گرفته است، برگزارکنندگان تصمیم گرفته‌اند امسال ۹۰۰ نفر دیگر را به جمع داوران گرمی اضافه کنند تا برنده‌ها با رأی داوران بیشتری انتخاب شوند. از میان داوران جدید، ۵۱ درصد زن و ۴۹ درصد مرد هستند.

تغییرات جدید مراسم گرمی در حالی رخ می‌دهد که میزان مخاطبان این مراسم از سال ۲۰۱۲ رو به نزول بوده است. سال گذشته ۱۹ میلیون بیننده در آمریکا نظاره‌گر مراسم اهدای جوایز گرمی بودند که به نسبت سال ۲۰۱۲ که میزان بینندگان مراسم ۴۰ میلیون نفر بود، با کاهش چشم‌گیر ۲۱ میلیونی مواجه شد. بنابراین آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط امیدوار است با تغییرات جدید در مراسم گرمی، از کاهش تعداد بینندگان این مراسم جلوگیری کند.

در حالیکه اعلام شده نامزدهای نهایی شصت‌ویکمین مراسم گرمی روز ۵ دسامبر اعلام می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدها و برندگان جوایز امسال از حالا آغاز شده و نام چند چهره و اثر در میان اکثر گمانه‌زنی‌ها به طور مشترک دیده می‌شود.

مجله بیلبورد معتقد است که دریک، کاردی بی، تیلور سویفت، آریانا گرانده و بیانسه و جی‌زی پیشتازان نامزدهای نهایی گرمی خواهند بود، در حالیکه ورایتی برای لیدی گاگا، خالید، پست مالون، دوا لیپا، بی‌بی رکسا و کندریک لامار هم شانس قائل است.

نشریه ورایتی آلبوم‌های “عقرب” با صدای دریک، “اعتبار” با صدای تیلور سویفت، “تعرض به حریم شخصی” با صدای کاردی بی، “ساعت طلایی” با صدای کیسی ماسگریوز، “هیجان لحظه‌ای” با صدای سم اسمیت، آلبوم موسیقی متن فیلم “پلنگ سیاه” و آلبوم موسیقی متن فیلم “برترین شومن” را شانس‌های اصلی دریافت جایزه “بهترین آلبوم سال” گرمی می‌داند.

همچنین از نظر این نشریه، قطعات “ضعیف” با صدای لیدی گاگا و بردلی کوپر، “ظریف” با صدای تیلور سویفت، “تکیلا” با صدای دن و شی، “خوبی برای چی” با صدای دریک، “راک‌استار” با صدای پست مالون و “اشکی برای گریه کردن نمانده” با صدای آریانا گرانده، شانس بالایی برای کسب جایزه “بهترین تک آهنگ سال” برخوردار هستند.

در بخش “بهترین ضبط سال” نیز هنرمندانی همچون کاردی بی، کندریک لمار، دریک، الا می، بی‌بی رکسا، کالوین هریس و دوا لیپا جزو شانس‌های اصلی هستند. همچنین دوا لیپا شانس اصلی برنده شدن جایزه “بهترین آرتیست جدید سال” است و هنرمندان جوان دیگری نظیر کین براون، بیلی ایلیش، جورجا اسمیت و جویس ورلد دیگر شانس‌های کسب این جایزه به شمار می‌روند.

رکورددار کسب جوایز گرمی، کوئینسی جویز، آهنگساز و تهیه‌کننده مطرح آمریکایی است که تاکنون ۷۹ بار نامزد دریافت جایزه گرمی شده و ۲۷ بار به این جایزه رسیده است. او اکثر جوایزش را به خاطر فعالیت در زمینه تهیه آثار موسیقی به دست آورده است. الیسون کراوس با ۲۷ جایزه و استیوی واندر با ۲۵ جایزه دیگر هنرمندان موفق جوایز گرمی هستند. از میان هنرمندان قرن ۲۱ نیز بیانسه با ۲۲ جایزه گرمی، جی‌زی و کانیه وست با ۲۱ جایزه و امینم با ۱۵ جایزه رکورددار هستند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شانس‌های اصلی جوایز گرمی ۲۰۱۹ + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید