آخرین خبر

شغل اصلی بازیگر سریال شبکه 3 رقاصی‌است؟ + عکس

آوای ایرانیان: انتشار فیلم‌هایی از بازیگر لبنانی سریال «حوالی پاییز»، حاشیه‌هایی برای این مجموعه تلویزیونی به همراه داشته است.

در همین رابطه با سعید پروینی تهیه کننده «حوالی پاییز» گفت‌وگو کرده و نسبت به برخی حواشی ساخت این سریال توضیحاتی ارائه داده.

مدتی است ویدئو‌هایی از خانم «آن ماری سلامه» با تیتر «رقاصی بازیگر سریال حوالی پاییز» در حال دست به دست شدن در فضای است. نظرتان درباره این ویدئو‌ها و واکنش‌ها چیست؟

پروینی هم پاسخ داده: انتخاب بازیگران خارجی به دلیل حواشی حجاب آنها، حساس است. ما سعی کردیم خود را از این حواشی دور نگه داریم و بازیگری را انتخاب نکنیم که حواشی غیراخلاقی داشته باشد.

 آن ماری سلامه

 

او در ارتباط با کلیپ منتشر شده با مضمون رقاصه بودن بازیگر سریال «حوالی پاییز»، باید بگویم رقاص کسی است که پول می‌گیرد و در فیلم‌ها و فضا‌های مختلف می‌رقصد؛ اما «آن ماری سلامه» بازیگر مطرح لبنانی است که در شبکه المنار (که شبکه شناخته شده و موجهی است) بازی کرده است. دوستان ما که در لبنان کار فرهنگی انجام می‌دهند، ایشان را به ما معرفی کردند و به جرات میتوانم بگویم خانم «آن ماری سلامه» در میان بازیگرانی که کاندیدای این نقش بودند، زندگی سالم و بی‌حاشیه تری داشت.

 آن ماری سلامه

او افزود : ماری در برنامه تلویزیونی مشابه خندوانه که مسابقه لباهنگ بوده است، شرکت کرده و با توجه به شرایط فرهنگی کشورش رفتار کرده است. اگر کسی از بازیگران دنیای عرب، شناخت داشته باشد، قطعاً می داند که آن ماری سلامه جزو کم حاشیه‌ترین هاست و سریال‌های بسیاری برای فلسطین و … بازی کرده است. قطعا به خاطر دارید برخی بازیگران ایرانی در بعضی فیلم‌های سینمایی رقصیده اند که اگر به آن‌ها رقاص بگویند، برای این خانم بازیگر هم می توانیم صفت رقاصه را به کار ببریم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شغل اصلی بازیگر سریال شبکه ۳ رقاصی‌است؟ + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید