آخرین خبر

شبی که سالار عقیلی و مارال فرجاد سفید پوشیدند + تصاویر

آوای ایرانیان: «سالار عقیلی» با کنسرت نمایش «بگو کجایی» با آهنگسازی «مهیار علیزاده» و بازی «مارال فرجاد» اجرای خود را روی صحنه بردند.

«سالار عقیلی» با کنسرت نمایش «بگو کجایی» با آهنگسازی «مهیار علیزاده» و بازی «مارال فرجاد» اجرای خود را در آخرین شب فستیوال هنری ققنوس روی صحنه بردند.

«حریر شریعت‌زاده» در بخش نخستین اجرای دیشب با نوازندگی پیانو سالار عقیلی را در اجرای قطعات «مرا رها مکن» و «سپید و سیاه» همراهی کرد.

در بخش دوم برنامه، کنسرت نمایش «بگو کجایی»  اثر مهیار علیزاده و خوانندگی «سالار عقیلی» به اجرا درآمد و «مارال فرجاد» هنرپیشه سینما و تلویزیون بخش نمایش این کنسرت ـ نمایش را برعهده داشت که به کارگردانی «رضا موسوی» روی صحنه می‌رفت.

سالار عقیلی همچنین  آهنگ‌های خاطره انگیزی چون «ایران»، «خوشه چین»، «وطن» و «از تنهایی گریه مکن» را برای حضّار اجرا کرد و شبی خاطره‌انگیز برای آنان رقم زد.

در برنامه آخرین شب جشنواره ققنوس که در تالار رویال هال اسپیناس برگزار شد، «سالار عقیلی» خواننده، «مهیار علیزاده» آهنگساز و طراح، «رضا موسوی» کارگردان هنری و طراح صحنه، و «مارال فرجاد» هنرپیشه این کنسرت نمایش بودند.

مارال فرجاد در بین اجراهای سالار عقیلی روی صحنه می‌آمد و به اجرای نمایش می‌پرداخت که حین نمایش «پویا امینی» دیگر هنرپیشه این اجرا در روی صحنه به او ملحق شد. در بخشی از این کنسرت ـ نمایش تِم لباس و صحنه به رنگ سفید بود که از هنرپیشه‌ها گرفته تا نقش‌های جانبی و طراحی صحنه همه سفید بودند. حتی سالار عقیلی هم از این تم مستثنی نبود و لباس سراپا سفید بر تن داشت که بر جذابیت این بخش افزوده بود.

در کنسرت ـ نمایش شب گذشته تندیس فستیوال ققنوس همچون شب‌های گذشته به سالار عقیلی اهدا شد تا دفتر اولین فستیوال هنری ققنوس بسته شود.

بهنام ابوالقاسم: پیانو و سرپرست آنسامبل به همراهى گروه کُر ۲۱ نفره تُنال به رهبرى میلاد عمرانلو، پدرام فریوسفی: ویولنامین غفاری: ویولن آلتو، پیمان حاتمى: گیتار، مهیار طهماسبى: ویولنسل، فرشید پاتینیان: کنترباس،بهتاش ابوالقاسم:پرکاشن، امیرحسین علیرضایى: دستیار آهنگساز و نگین شکیبا: دستیار کارگردان از دیگر عوامل این رویداد  هنری بودند.

اجرای دیشب هم چون چهار شب پیش از آن، از جنبه صدابرداری، صحنه‌آرایی، نور و جلوه‌های بصری از باکیفیت‌ترین مجموعه‌هایی بود که در تاریخ کنسرت‌ها و رویدادهای هنری کشور برگزار می‌شد و می‌توان با اطمینان این سالن را سالن تخصصی اجرای موسیقی دانست که از به‌روزترین فن‌آوری‌های دنیا بهره می‌برد.

یکی از ویژگی‌هایی که در این دست اجراهای به اصطلاح کنسرت ـ نمایش به چشم می‌خورد، اهمیت قائل شدن برای مخاطب است و اینجا باز موسیقی فاخر ایرانی است که در امتداد ارتقاء سطح شنیداری مخاطب، برای او ارزش قائل است و تمام امکانات خود را برای اجرایی شایسته و درخور مخاطب ایرانی بسیج می‌کند؛ کاری که در کنسرت ـ نمایش «سی» همایون شجریان هم شاهد بودیم. این اقدامات فرهنگی باعث گرایش بیشتر جوانان به موسیقی ایرانی خواهد بود و صرف شعار حمایت از موسیقی ایرانی نمی‌تواند جوانان را از جذابیت‌های گیرای بخش مصرفی موسیقی پاپ برحذر دارد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شبی که سالار عقیلی و مارال فرجاد سفید پوشیدند + تصاویر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید