آخرین خبر

حمله تند به عوام فریبی امید حاجیلی در خندوانه

آوای ایرانیان: احسان عبدی‌پور نوازنده سرنا به تندی از رفتار امید حاجیلی در برنامه «خندوانه» و پخش این کار از تلویزیون انتقاد کرد.

به گزارش آوای ایرانیان ،فصل جدید «خندوانه» در همان قسمت اول با حاشیه همراه شد. در این برنامه امید حاجیلی یک آهنگ شاد خواند که اجرای پلی‌بک دو نوازنده همراه با او با اعتراض تند احسان عبدی‌پور نوازنده سرنا روبه‌رو شد. عبدی‌پور در این باره نوشت: «صدای ساز من و تصویر و پلی‌بک دیگران، کاری از هنرمند عزیز امید حاجیلی که اتفاقا خودش هم نوازنده ساز بادی (ترومپت) هستش و قاعدتا نباید از این قبیل کارهای بازاری و عوام فریبانه ازش سر بزنه.

دوست عزیز چرا صدای ساز من رو که همه وجودم رو صرف معرفی این ساز کردم و زندگیم و عمرم رو با این ساز گذروندم باید با تصویر شخص دیگری در رسانه ملی و درکنار کسی مثل شما که خودت نوازنده ساز بادی هم هستی پخش بشه؟

آیا اگه برعکس این موضوع اتفاق بیافته و شخصی صدای شما و با تصویر خودش به رسانه ملی ببره، دادگاهیش نمی کنی؟ در یک کلام می تونم بگم متاسفم برای خودم که سازم رو برای امثال شماها به صدا درآوردم. خواهشا اسم هنرمند روی خودتون نگذارید و به کاسبیتون برسید.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حمله تند به عوام فریبی امید حاجیلی در خندوانه”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید