آخرین خبر

جزئیات شرکت در نظرسنجی بهترین فیلم جشنواره مقاومت

آوای ایرانیان: پانزدهین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از پنجم تا ۹ آذرماه در چندین کشور دنیا، شهرهای مختلف و در سینماهای فلسطین و عصر جدید تهران برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه آن ۹ آذرماه با حضور چهره های لشکری و کشوری در مرکز همایش های برج میلاد تهران برپا می‌شود.

به همین مناسبت، رسانه خبری  آوای ایرانیان با همکاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، نظرسنجی بزرگ «بهترین فیلم سینمای ایران در پانزدهمین جشنواره مقاومت» را برگزار می‌کند.

در این نظرسنجی ۱۲ اثر بخش سینمای ملی جشنواره به همراه فیلم های “به وقت شام” و “امپراطور جهنم” که در ایام برپایی جشنواره اکران می‌شوند، شرکت داده شده است.

روش اول شرکت در نظرسنجی: شما  در نظرسنجی رباتیک که در بالا آمده است قبل از ثبت رای آدرس ایمیل خود را وارد کرده تا در صورت اینکه به قید قرعه یکی از برندگان نظرسنجی بودید از طریق همین ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

روش دوم شرکت در نظرسنجی: در صورتی که ایمیل معتبر ندارید، میتوانید در پایین همین صفحه در قسمت “ارسال دیدگاه” نام فیلم مورد نظر را به همراه نام و شماره تماس خود درج نمایید تا در صورت برنده شدن با شما تماس گرفته  شود.

 

 مهلت شرکت در نظرسنجی: جمعه ۹ آذرماه تا ساعت ۲۳:۵۵

زمان اعلام نتایج:  یکشنبه ۱۱ آذرماه تا قبل از ساعت ۲۳ برندگانی که به قید قرعه و به طور اتوماتیک توسط سیستم انتخاب میشوند، برایشان از سوی رسانه آوای ایرانیان ایمیل ارسال خواهد شد و با  شرکت کنندگان روش دوم تماس گرفته خواهد شد.

 

گفتنی است در پایان این نظرسنجی که ۹ آذر ماه آخرین روز مهلت شرکت در آن است، به قید قرعه به ۲۰ نفر از شرکت کنندگانی که به گزینه ای که بیشترین رای را آورده است، جوایز نفیسی از سوی شرکت “اسنپ فود” ، ” جشنواره بین المللی فیلم مقاومت” و رسانه آوای ایرانیان به شرح زیر تقدیم خواهد شد:

 ۱۰ عدد بن غذای بهترین رستورانها و کافی شاپ ها به ۱۰ نفر اول به ارزش ۲ میلیون ریال

  ۱۰ پکیج شامل گلچینی از آثار شاخص سینمای ایران به ۱۰ نفر دوم

 

 

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جزئیات شرکت در نظرسنجی بهترین فیلم جشنواره مقاومت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید