آخرین خبر

بازیگر نامزد امی در تصادف موتور جان باخت

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از هالیوود ریپورتر، تریت ویلیامز نامزد جایزه امی که برای بازی در فیلم‌هایی چون «تراموایی به نام هوس» در سال ۱۹۸۴ و «شیفت دیرهنگام» شهرت داشت، بازیگر همه فن حریفی بود که در نقش یک جراح مغز و اعصاب در سریال «اوروود» ظاهر شده بود. وی که در فیلم‌هایی مانند «شاهزاده شهر» ساخته سیدنی لومت و موزیکال کمدی «مو» میلوش فورمن در سال ۱۹۷۹ درخشیده بود، دوشنبه در تصادف با موتورسیکلت درگذشت.

پلیس ایالت ورمونت در بیانیه‌ای اعلام کرد ویلیامز سوار بر موتورسیکلت که کلاه ایمنی هم بر سر داشت در مسیر خود با خودرویی برخورد کرد.

تحقیقات اولیه نشان داد که راننده خودرو ایستاد، علامت گردش به چپ زد و سپس در مسیری که یک موتورسیکلت هوندا VT۷۰۰c مدل ۱۹۸۶ که توسط ویلیامز در سمت شمال حرکت می‌کرد، پیچید. ویلیامز نتوانست از برخورد جلوگیری کند و از موتورسیکلت پرت شد. او جراحات شدیدی برداشت و با هواپیما به مرکز پزشکی آلبانی در نیویورک منتقل شد، اما تلاش‌های پزشکان نتیجه‌ای نداشت.

به گفته پلیس، راننده خودرو جراحات جزیی برداشته و نیازی به بستری شدن ندارد.

ویلیامز که در دوران جوانی طرفداران زیادی داشت، نقش شخصیت منفی زاندر درکس را در فیلم «شبح» در سال ۱۹۹۶ ایفا کرده بود و در رزومه‌اش فیلم‌هایی چون «عقاب فرود آمده است» جان استرجس در سال ۱۹۷۶، «۱۹۴۱» استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۷۹، «روزی روزگاری در آمریکا» سرجیو لئونه در سال ۱۹۸۴، «گرمای کشنده» ۱۹۸۸ ساخته مارک گلدبلت، «کارهایی که بعد از مرگت باید در دنور انجام دهی» ساخته گری فلدر ۱۹۹۵، فیلم ترسناک «ارتفاع عمیق» ساخته استیون سامرز در سال ۱۹۹۸ و درام «پایان عمیق اقیانوس» ساخته اولو گروسپارد در سال ۱۹۹۹ را داشت.

او سال ۱۹۹۶ برای بازی در نقش مامور مایکل اویتز در فیلم «شیفت دیرهنگام» اچ‌بی‌او نامزد دریافت جایزه امی شد.

ویلیامز در تمام ۸۹ قسمت ۴ فصل سریال «اوروود» که توسط گرگ برلانتی ساخته شد از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ در نقش اندی براون ایفای نقش کرد و در سریال «هارتلند» در سال ۲۰۰۷ در TNT بار دیگر در نقش یک پزشک ظاهر شد.

از نقش‌آفرینی‌های اخیر وی نقش شخصیت پیمانکار سرسختی به نام مایک اوبراین در سریال «چساپیک شورز» بود که از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ روی آنتن رفت. ماه گذشته آخرین حضور وی به عنوان کارآگاه پلیس نیویورک، لنی راس، در سریال «نجیب‌زادگان» در شبکه سی‌بی‌اس دیده شد.

ویلیامز اولین حضور خود را به عنوان پلیس در فیلم «قهرمان مرگبار» در سال ۱۹۷۵ به کارگردانی ایوان ناگی انجام داد، سپس در فیلم خنده دار «ریتز» به کارگردانی ریچارد لستر سپس در «مارتن من» جان شلزینگر بازی کرد. او سال ۱۹۷۸ برای ایفای نقش دنی زوکو در تولید اولیه «گریس» در برادوی روی صحنه رفت و این نقش را به مدت ۳ سال حفظ کرد. سال ۱۹۷۹ هم در نقش جورج برگر در «مو» روی صحنه رفت. وی در طول زندگی‌اش بارها روی صحنه تئاتر هنرنمایی کرده بود.

این بازیگر در فیلم «شاهزاده شهر» به کارگردانی سیدنی لومت در سال ۱۹۸۱ در نقش کارآگاه مواد مخدر، دنی سیلو، که فساد در پلیس نیویورک را پس از سال ها تحریف قانون افشا می‌کند، درخشید.

ویلیامز در کتاب «سیدنی لومت: یک زندگی» که سال ۲۰۱۹ منتشر شد گفته بود برای آماده شدن برای این بخش، هفته‌ها با یک واحد مواد مخدر در برانکس همراهی کرده بود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازیگر نامزد امی در تصادف موتور جان باخت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید