آخرین خبر

حمید گودرزی: مشابه “برنده باش” در ۱۵۰ کشور اجرا می شود

حمید گودرزی با حضور در برنامه فرمول یک درباره بحران ترافیک، حواشی مسابقه «پنج ستاره»، رقابت و قیاس با مسابقه محمدرضا گلزار و مشکل با نوید محمدزاده صحبت کرد.

حمید گودرزی: مشابه "برنده باش" در 150 کشور اجرا می شود

 سیدعلی ضیاء در برنامه «فرمول یک» میزبان یک مدافع حرم، بهزاد بمرانی و حمید گودرزی بود.

راه ۵ دقیقه ای را یک ساعت و نیم در ترافیک بودم

حمید گودرزی، بازیگر و مجری در ابتدا گفت: به خاطر عدم مدیریت ترافیک شهری تاسف می خورم. فکر می کنم ترافیک علمی دارد که باید آن را یاد بگیریم. اینکه من از خانه‌ام تا تلویزیون که ۵ دقیقه فاصله است یک ساعت و نیم در راه باشم حال و هوای خوبی برایم نمی گذارد.

اگر سه تا پراید خریده‌اید برای چهارمی ثبت نام نکنید!

وی افزود: ای کاش خودمان به خودمان رحم کنیم. کارخانجات عزیز در نظر داشته باشند تهران پارکینگ شما نیست. به ما رحم بکنید، به خودتان رحم بکنید. ما اینقدر ماشین نیاز نداریم. مردم هم اگر سه تا پراید خریده‌اند چهارمی را ثبت نام نکنند! امیدوارم مسئله ترافیک که به شدت اعصاب مردم را مستهلک می کند حل کنیم.

ماجرای حضور دوست کارگردان «پنج ستاره» در برنامه چه بود؟

مجری مسابقه پنج ستاره درباره برخی حواشی برنامه اش مبنی بر حضور دوست و فامیل در مسابقه برای اینکه او به راحتی با آنها شوخی کند توضیح داد: من دوست ندارم شوخی کنم خودت اجرا کرده‌ای و من در ابتدای امر اجرا هستم. این برنامه‌ها کارگردان دارد و مدام در گوشی به من می گویند شوخی کن یا نکن. آن فردی هم که به برنامه آمد از دوستان من نبود و از دوستان کارگردان بود که شرکت کرد و سوال سوم هم باخت. اگر می خواستیم پارتی بازی کنیم در سازمان شرایط آن وجود ندارد و نمی گذارند کسی ناعادلانه برنده شود. گاهی اوقات دوست و رفقا می آیند و ما بیشتر با آنها شوخی می کنیم.

قصدم از شوخی کردن آزار بیننده یا شرکت کننده نیست

گودرزی تاکید کرد: خدا منوچهر نوذری را رحمت کند مسابقه او که پخش و پرطرفدار می شد به خاطر شوخی های کوچک آقای نوذری بود. من بازیگرم و ناخودآگاه اجرایم با بازی توام است اما قصدم از شوخی کردن آزار بیننده یا شرکت کننده نیست و اگر این اتفاق افتاده عذرخواهی می کنم.

محاسبات مالی و دکور برنامه گلزار با ما قابل مقایسه نیست

وی درباره مقایسه ای که بین مسابقه او با برنامه برنده باش محمدرضا گلزار صورت می گیرد و اینکه به نظرش کدام یک برنده این قیاس هستند یادآور شد: برنده این مقایسه از نظر من تلویزیون است. خوشحالم تلویزیون برنده باشد. متاسفم بعضی جاها می شنوم که می گویند ما تلویزیون ایران را نمی گیریم. ما باید تلاش کنیم این رابطه نزدیک تر شود. رضا با شیوه ای اجرا می کند و تعدادی مخاطب و هوادار و عاشق پیشه و … دارد محاسبات مالی برنامه اش و خرج دکور و… هم قابل مقایسه با برنامه ما نیست. از اینکه برنامه او با برنامه ما که با امکانات خیلی خیلی کمتر روی آنتن می رویم مقایسه شود بدم نمی آید و خوشحالم تلویزیون برنده می شود. اگر این موضوع به تلویزیون کمک کند و حال مردم را بهتر کند چه بهتر از این.

مشابه مسابقه «برنده باش» در ۱۵۰ کشور اجرا می شود

گودرزی درباره کپی بودن آن مسابقه اظهار کرد: از نظر من هیچکدام اصلی نیست این مسابقه در ۱۴۰، ۱۵۰ کشور اجرا شده و اسم اصلی اش میلیونر شو هست و فیلم دنی بویل زاغه نشین میلیونر هم از این مسابقه الهام گرفته شده است. تمام این ها کپی هستند. نسخه اصلی اش را دوستانی که برترین مسابقات دنیا را آنها بلدند طراحی کنند، طراحی کرده اند. بحث من آمریکا نیست. فقط می گویم باید به صاحبان علم و فنش احترام بگذاریم کسانی که در عرصه سرگرمی تلاش کرده اند. ما هم می بینیم درست است و الگوبرداری می کنیم و اشکالی ندارد تا زمانی که خود ما مسابقات جدیدی ابداع کنیم.

این بازیگر خطاب به ضیا گفت: از تو ممنونم که دکور برنامه‌ات اینقدر گسترده و دل باز است.

«مسافری از هند» و «بی وفا» را از کارهایم بیشتر دوست دارم

در ادامه چالش حدس زدن نام فیلمهای گودرزی با استیکر انجام شد و وی عنوان همه فیلم‌ها را درست حدس زد و درباره اینکه به کدام کارش بیشتر علاقمند است گفت: به لحاظ نوستالژی «مسافری از هند» را بیشتر دوست دارم که اولین کار همه ما بود. قاسم جعفری سریالهای خوبی ساخت و باید از او تشکر کنم. «بی وفا» را هم دوست دارم.

بازیگر چپ دست در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در سال ۷، ۸ تا فیلم خوب از بین ۱۰۰ تولید کلی ساخته می شود. بعضی اوقات شما به خاطر مسائل مالی، دوستی و رفاقت یا جوانی فیلمهایی بازی می کنی که بعدها پشیمان می شوی.

ماجرای نوید محمدزاده یک سوتفاهم بود

وی در پاسخ به اینکه آیا با نوید محمدزاده مشکل داری، ادامه داد: خیر ما با هم صحبت کردیم و همه چیز یک سوءتفاهم بود. اواخر دهه ۸۰ فیلمهایی مد شد که ناله عنصر اصلی آنها بود و قهرمان نداشتند.

گودرزی در پاسخ به این سوال که پس چه کسی عرقگیر می پوشد و بازی می کند، بیان کرد: اواخر دهه ۸۰ نوعی از سینما به وجود آمد که در آن ناله عنصر اصلی و فاقد قهرمان بود. پیش از آن ما جمشید هاشم پور و ابوالفضل پورعرب، محمدرضا گلزار، محمدرضا فروتن، حمید گودرزی عاشق پیشه یا بهرام رادان را در آثار سینمایی می دیدیم که قهرمان بودند. اما ژانری وارد سینما شد که قهرمان نداشت و شخصیت ها منفعل بودند. اغلب محتوایشان ناله بود و درباره مشکلات مردم بود؛ البته همه مان هم مشکل داریم و عیبی ندارد این فیلمها باشد اما کمدی و ترسناک و موزیکال هم اگر بلدیم باشد.

در ادامه ضیا کیک کوچکی را به مناسبت ۴۱ سالگی گودرزی آورد و این بازیگر حین بریدن آن آرزو کرد: برای همه آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم تمام مریض ها شفا پیدا کنند.

در پایان برخی از سوالاتی که مجری پنج ستاره در برنامه خودش از مردم پرسیده بود از او سوال شد و به همگی آنها جواب درست داد.

انتشار آلبوم ۱۳۴۰ بمرانی با تنظیم دوباره شعر و موسیقی های فولک

بهزاد بمرانی سرپرست گروه موسیقی بمرانی هم که به برنامه آمده بود، درباره فعالیت های تازه اش گفت: دو ماه محرم و صفر نمی شد فعالیت موسیقی داشت اما حالا آلبوم جدیدی به نام ۱۳۴۰ داریم که یک پروژه تحقیقاتی است و در آن شعر و موسیقی های فولکی را که در گذشته کمتر شنیده شده اند تنظیم جدید کرده ایم. اوایل دی ماه هم کنسرت خواهیم داشت.

همانهایی که تلویزیون می بینند به کنسرت می آیند ساز را آزاد کنید

وی همچنین با بیان اینکه به من گفتند عرف است در تلویزیون پلی بک اجرا می کنی اما به نظرم پلی بک کار خیلی بدی است، تصریح کرد: کسانی که به کنسرت می آیند همان هایی هستند که این برنامه را هم می بینند. آدم فضایی ها که کنسرت نمی روند. من خواهش می کنم اتفاقی بیفتد که موزیسین ها بتوانند با سازشان بیایند در تلویزیون اجرا کنند.

پس از اجرای زنده قطعه پپرونی توسط بمرانی، مسعود مقتدر مدافع حرمی که با اجرای دابسمش آهنگی از بهنام بانی معروف شده دیگر مهمان ضیا بود که درباره ماجرای جالب ازدواج خود حرف زد و درباره ساختن دابسمش توضیح داد.

از سوریه به عنوان سنگر و از مردمش به عنوان سربازان خودمان استفاده می کنیم

وی همچنین درباره انتقاداتی که از سوی برخی به مدافعان حرم می شود، گفت: شاید مردم ما فکر کنند ما به کشور غریبه رفته ایم و باید صبر کنیم تا اگر مرزمان را گرفتند برای جنگ برویم. در ۸ سال جنگ تحمیلی کشور سوریه حامی ما بود. در اسلام گفته اگر صدای مظلوم را بشنوی و به او جواب ندهی مسلمان نیستی. دلیل سوم اینکه اگر ما بگذاریم آنها به مرز برسند هزینه های بیشتری خواهیم داد اما اکنون داریم از سوریه به عنوان سنگر خودمان استفاده می کنیم. حضرت زینب هم خواهر امام حسین است و خانواده مان را جلوی حرمش دیوار می کنیم تا آسیبی به آن نرسد.

هتل پنج ستاره مدافعان حرم کجاست؟

مقتدر یادآور شد: خورد و خوراکمان اکثرا کنسرو و غذای سرد است. پنجره خانه هایی را که پاکسازی می کنیم نایلون می زنیم و می خوابیم. این هتل پنج ستاره ما مدافعان حرم است.

«فرمول یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیاء شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و امروز گروه موسیقی ماکان بند به این برنامه خواهند آمد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حمید گودرزی: مشابه “برنده باش” در ۱۵۰ کشور اجرا می شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید