آخرین خبر

انتشار حقایقی تلخ و شرم‌آور درباره زندگی بازیگر سرشناس

آوای ایرانیان: جکی چان بازیگر، کارگردان و ستاره رزمی‌کار هنک‌گنکی با انتشار کتاب زندگینامه‌اش از حقایقی تلخ و گاهی شرم‌آور درباره ابتدای مسیر حرفه‌ای‌اش پرده برداشت.

جکی چان در کتاب خود با نام «Never Grow Up – هرگز بزرگ نشده» شرح می‌دهد که چگونه حس ناامنی و ناپختگی روحی باعث می‌شود او ثروت هنگفتی را صرف عیاشی و کارهای غلط کند. او در خاطرات منتشر شده‌اش می‌گوید طبیعت پرخطر کارش در سینما به عنوان یک بدلکار به او روحیه یک «کله‌شق» داده بود و او را به سوی خرج کردن پول‌ در قمارخانه، خرید هدایای گرانقیمت برای رفقا و بی‌بند و باری اخلاقی سوق داده بود. او حتی اعتراف می‌کند که در اکثر مواقع تحت تاثیر مشروبات الکلی بوده و حتی با این وضع رانندگی هم می‌کرده است، تا جایی که در یک مورد در یک روز دو ماشین سوپرلوکس را اسقاط می‌کند؛ یک پورشه در صبح و کمی بعد یک مرسدس بنز در شب.

 

انتشار حقایقی تلخ و شرم‌آور درباره زندگی بازیگر سرشناس

 

چان در کتابش شرح می‌دهد: زمانی که پول به سویم سرازیر شد علاوه بر اینکه به سوی الکل و قمار و عیاشی کشیده شدم، فرصتی هم برای تسویه حساب با آدم هایی پیدا کردم که پیش از این نگاهی از بالا به پایین به من داشتند. او می‌گوید: همیشه با خودم مقدار زیادی پول حمل می‌کردم. وقتی شما در فقر زندگی کرده باشید همراه بودن این پول‌ها به شما حس امنیت می‌دهد. همیشه دوست داشتم در وعده‌های غذایی تعداد زیادی آدم همچون یک دار و دسته به دورم باشند، رفتاری که حتی تا سال‌های اخیر هم ادامه پیدا کرده است.

او ادامه می‌دهد: حدود ۱۰ سال پیش حساب کردم که تنها در یک سال در حدود ۲ میلیون دلار فقط صرف پول غذا برای دیگران کرده‌ام. البته این عادت تنها به دادن پول غذا محدود نمی‌شد و شامل اهدای هدایای گران قیمتی چون ماشین، ساعت‌های لوکس و لباس‌های چرم نیز بوده است.

این بازیگر ۶۴ ساله توضیح می‌دهد که قبل از اصلاح شیوه رفتارش، در زندگی خصوصی خود یک بی‌مصرف به تمام عیار بوده است و هر روز در آینه خود را یک احمق می‌نامیده است. او می‌گوید: من با آنکه وظایفم را به جا آوردم اما پدر و همسر خوبی نبودم. رفتارهای نامناسب من ریشه در ناامنی‌های عمیق روانیم داشت، درست از زمانی که در دیدگان بچه های پولدار تحقیر می‌شدم.

جکی چان همچنین از تاسف و شرم عمیق خود بابت نداشتن سواد و عدم توانایی نوشتن و خواندن و انجام محاسبات ریاضی پرده برداشته است، چرا که زمانی که باید درس می‌خواند درگیر شیطنت‌ها و بدل‌کاری‌های خود بوده است. او  اعتراف می‌کند که بچه‌ای شورشی بود که مانند اسبی وحشی رفتار می‌کرد و به ولگردی با دوستانش مشغول بود و حتی گاهی تنها محض تفنن، با مردم دعوا به راه می‌انداختند. رفتاری که حالا نتیجه‌اش این است که پشت کارت اعتباری آمریکن اکسپرس بی‌حساب او بی‌امضا است چرا که او سواد امضای آن را ندارد.

جکی چان در خانواده‌ای متعلق به طبقه کارگر هنگ‌کنگ متولد شد و در ابتدای ورود به حرفه فیلم‌سازی در فیلم‌های «اژدها وارد می‌شود» و «خشم اژدها» با بازی بروس لی فقید به عنوان سیاهی‌لشکر و بدل‌کار ایفای نقش نمود. او تاکنون در بیش از ۱۵۰ فیلم بازی کرده و بنا بر آمار مجله فوربس یکی از پولسازترین بازیگران جهان است. ثروت چان در حدود ۳۵۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

کتاب زندگی نامه جکی چان با نام «Never Grow Up – هرگز بزرگ نشده» سه روز دیگر در ۴ دسامبر (۱۳آذر) در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتشار حقایقی تلخ و شرم‌آور درباره زندگی بازیگر سرشناس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید