آخرین خبر

سامان احتشامی «هرچه بود گذشت» را منتشر کرد

آوی ایرانیان: آلبوم موسیقی «هرچه بود گذشت» با یادواره ای از اسدالله ملک نوازنده فقید موسیقی ایرانی و هنرمندی سامان احتشامی، بابک شهرکی و همایون کاظمی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش آوای ایرانیان، آلبوم موسیقی «هرچه بود گذشت» یادواره اسدالله ملک، با صدای همایون کاظمی توسط «نشر و پخش جوان» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد. این در حالی است که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از طریق سامانه های رسمی دانلود به صورت قانونی خریداری کرد.

همایون کاظمی که سال ها پیش آلبوم «به یاد آن گذشته» را در پاسداشت استادان حبیب الله بدیعی و معینی کرمانشاهی خوانده بود درباره این آلبوم توضیح داد: این آلبوم به یاد زنده یاد استاد اسدالله ملک به اجرا در آمده و شاملچند قطعه با نام  «یاد تو»، «جدایی تو«، »آواز بیات اصفهان»، «جدایی»، «آسمون» و «آواز دشتی» است.

وی ادامه داد: قطعات این اثر را سامان احتشامی تنظیم کرده و همزمان نوازندگی پیانو را نیز بر عهده داشته است. بابک شهرکی نیز به عنوان نوازنده ویولن در این اثر همکاری داشته است. ضمن اینکه قطعات در استودیو پارت با صدابرداری بهنام شهرکی ضبط شده اند.

کاظمی در پایان بیان کرد: چهار قطعه از این آلبوم از ساخته های استاد ملک در مایه دشتی، اصفهان و شوشتری با ترانه هایی از زنده یاد بهادر یگانه، هما میرفشار و زنده یاد نواب صفا است و ۲ قطعه آواز در دشتی و اصفهان با اشعاری از فریدون مشیری و ایرج دهقان اجرا شده است. البته ترانه «جدایی» هم در زمان حیات استاد ملک با صدای خودش برای اولین بار ضبط شده بود که در این مجموعه دوباره خوانده شده و سه ترانه دیگر هم  بازخوانی شده اند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سامان احتشامی «هرچه بود گذشت» را منتشر کرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید