آخرین خبر

سلبریتی که شهروندی شیراز را به فرانسه ترجیح داد

درحالی که برخی از سلبریتی‌ها فقط در عمل شعار حمایت از وطن را سر می دهند، استاد حسین علیزاده که به نشان شوالیه فرانسه پشت کرده، نشان شهروندی شیراز را از این نشان برتر می‌داند.

روز گذشته و در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره گروه‌نوازی موسیقی فارس در تالار حافظ شیراز، نشان «شهروند افتخاری شیراز» توسط شهردار این شهر به حسین علیزاده، اهدا شد.

حسین علیزاده در بخشی از این مراسم با اشاره به اینکه فضای این شهر را موسیقی و ادبیات فرا گرفته است، افزود: «زمانی از من می‌پرسیدند که چرا نشان شوالیه را نپذیرفتم اما اگر کسی هم‌اکنون در این نشست باشد متوجه می‌شود که افتخار شهروند شدن در شیراز چقدر در مقابل آن نشان بزرگ‌تر است».

این استاد موسیقی کشورمان چند سال پیش و در پی پیشنهاد سفارت فرانسه برای اعطای «نشان شوالیه» از سوی دولت این کشور، با انتشار نامه‌ای، خود را از دریافت هر نشانی بی‌نیاز اعلام کرد و گفت که به «حسین علیزاده» بودن قناعت می‌کند.

* بخشی از جان و تنم وطنم!

این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که چند هفته پیش لیستی از بازیگران و خوانندگانی که فرزاندانشان را در خارج از کشور به دنیا آوردند و یا خودشان تابعیت کشور دیگر را دارند در رسانه‌ها منتشر شد.

انتشار این لیست موجی از واکنش‌ها را علیه سلبریتی‌هایی که فقط در حدحرف پای وطنشان هستند اما حاضر نیستند فرزندانشان را در خاک ایران به دنیا بیاورند به راه افتاد.

* دلیل نگرانی یک سلبریتی از گرانی دلار!

پیش از این نیز بسیاری از کاربران به حمید فرخ‌نژاد انتقادات شدیدی وارد کردند؛ فرخ‌نژاد در زمان نوسانات قیمت ارز پست‌هایی در اینستاگرامش منتشر می‌کرد که مردم آن را نشان از همدردی او می‌پنداشتند اما اظهارنظرش در یک برنامه اینترنتی مبنی بر اینکه من زیر ۱۰ هزار دلاری که ماهانه برای همسر و فرزندم می‌فرستم، زاییده‌ام! بسیاری از تصورات علاقه مندان به وی را تغییر داد.

*سلفی سلبریتی‌ها در زلزله

پس از وقوع زلزله سال گذشته سرپل ذهاب، برخی از مردم برای ابراز همدردی با زلزله زدگان کمک های خودشان را به شماره حسابی که برخی سلبریتی‌ها منتشر می‌کردند می‌ریختند اما پس از گذشت بیش از یک سال مسئولان ذی ربط از مشخص نبودن پول های برخی از این سلبریتی ها خبر دادند. برخی دیگر از این سلبریتی‌ها هم تنها به گرفتن سلفی در مناطق زلزله زده اکتفا کردند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سلبریتی که شهروندی شیراز را به فرانسه ترجیح داد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید