آخرین خبر

جزییات کنسرت ارزان‌قیمت ماکان بند

آوای ایرانیان: گروه «ماکان بند» در راستای نهضت کنسرت خیابانی، در دو سانس با بلیت‌های ۴۵ هزار تومانی روی صحنه می‌رود.

به گزارش آوای ایرانیان، گروه موسیقی «ماکان بند» در راستای حمایت از مردم در شرایط اقتصادیِ حاکم بر جامعه و برای ترویج نشاط و امید، طی دو شب کنسرت‌هایی را با قیمت بلیت ۴۵ هزار تومان برگزار می‌کند.

این گروه در روزهای سوم و چهارم دی ۱۳۹۷ در سالن ایرانیان، کنسرت‌هایی را به طور ویژه برگزار می‌کنند. در این کنسرت‌ها قیمت تمام بلیت‌ها به طور یکسان ۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

موسسه آوازی‌نو و هنرمندان «ماکان بند» نفع مادی از برگزاری این کنسرت‌ها برای خود در نظر نگرفته‌اند و هدفشان حضور آن دسته از علاقه‌مندانی است که به هر دلیلی تا کنون موفق به حضور در کنسرت‌های «ماکان بند» نشده‌اند.

درآمدی که از فروش بلیت‌های ۴۵ هزار تومانی به دست می‌آید، تنها بخشی از هزینه‌های جاریِ برگزاری این کنسرت‌ها را تأمین می‌کند.

هم اکنون قیمت بلیت کنسرت‌های موسیقی معمولا از ۵۰ و ۵۵ هزار تومان شروع و تا حدود ۱۶۰ هزار تومان ادامه می‌یابد.

بلیت فروشی کنسرت «ماکان بند» برای روزهای سوم و چهارم دی ۱۳۹۷ به زودی از طریق سایت ایران کنسرت آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، در ماه‌های گذشته و با وخیم شدن اوضاع اقتصادی، برخی هنرمندان از اجرای کنسرت رایگاه خیابانی خبر دادند اما به وعده خود عمل نکردند تا محمد معتمدی بدون هیاهو نخستین کنسرت رایگان خیابانی را برگزار کند. (+) شهرام شکوهی نیز در مرداد امسال کنسرتی با بلیت‌های ۴۰ تا ۶۰ هزار تومانی برگزار کرده بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جزییات کنسرت ارزان‌قیمت ماکان بند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید