آخرین خبر

«تجریش جنوبی» روی صحنه ارغوان/ روایتی از معضلات اجتماعی یک خانواده ایرانی

به گزارش آوای ایرانیان نمایش «تجریش جنوبی» به کارگردانی مهدی‌کاسه‌ساز و تهیه‌کنندگی مهفام کمالی از ساعت ۱۹ دوشنبه ۹ مردادماه اجرای خود را در سالن شماره یک عمارت ارغوان آغاز می‌کند.

«تجریش جنوبی» روایتی از زندگی خانواده‌ای در جنوب تهران است که هر کدام از اعضای آن با معضلات اجتماعی مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند و در پی یافتن راه‌حل مناسبی هستند… .

محمدرضا مراد،‌ آرامه سلطانیه، کتایون سلطانی، بهراد محمدی، فرزاد احدی، کتایون سبحانی، امیرحسین نامی، محمدحسین کیا، فاطمه میرباقری، نیلان نکوئی و مهدی کاسه‌ساز بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

مهدی‌کاسه‌ساز پیش از این به کارگردانی فیلم‌های کوتاه مختلفی پرداخته و نمایش «اتاق روانی» را در سالن حافظ به صحنه برده است.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند از طریق سایت تیوال اقدام به خرید بلیت کنند. همچنین برای مخاطبان این امکان وجود دارد که با مراجعه به گیشه عمارت ارغوان واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بعد از تقاطع رازی، بن بست زیبا به صورت حضوری اقدام به خرید بلیت کنند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: مجری طرح: گروه هنری ریرا، مدیرتولید: مهدی ابراهیمی، نویسنده: محمد کرمی، دستیار اول کارگردان ‌و برنامه‌ریز: مریم جانمحمدی، آهنگساز: محسن نامدار (با تشکر از هوتن حسینی)، دستیاران کارگردان: فاطمه میرباقری و علیرضا زمانی، طراح صحنه: شهاب‌ شریفی، طراح لباس: فاطمه صفری‌زاده، طراح نور: مهدی کاسه‌ساز، طراح گریم: فرزانه جدیدی، مجری گریم: غزاله سلطانی، طراح پوستر: عطیه ادوای، عکاسان: رضا صدر، عرفان سیفی، پرنیا رضازاده، ساخت تیزر: امین زمانی و مشاور رسانه: حامد قریب اشاره کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«تجریش جنوبی» روی صحنه ارغوان/ روایتی از معضلات اجتماعی یک خانواده ایرانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید