آخرین خبر

بسته خبری جشنواره موسیقی فجر

گروه آواز تهران در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر اجرایی دو بخشی خواهد داشت. میلاد عمرانلو رهبر و مدیر هنری گروه آوازی تهران در رابطه با اجرای گروه آوازی تهران در جشنواره گفت: « گروه آوازی تهران در دو بخش اجرا خواهد داشت، بخش اول نیز به دو قسمت تقسیم می­شود. در قسمت اول آثار موسیقی کلاسیک اجرا می‌شود. در واقع آثاری از آهنگسازانی مانند ریچارد استون، باخ و بتهوون در این بخش گنجانده شده است. در قسمت دوم نیز  آثار موسیقی محلی ایرانی را اجرا خواهیم کرد.»

عمرانلو هم چنین تصریح کرد: «در بخش دوم، بیشتر آثار موسیقی آمریکای لاتین و موسیقی پاپ را اجرا می‌کنیم. در هر بخش تصمیم داریم ۸ قطعه اجرا کنیم، اما این موضوع بستگی به زمان‌بندی برنامه خواهد داشت چرا که ممکن است به دلیل کم بودن زمان، اجراها تغییر کند. البته امیدواریم چنین اتفاقی نیافتد.»

مدیر هنری گروه آوازی تهران با اشاره به تاریخ اجرای این گروه گفت؛ «زمان اجرای گروه آوازی تهران ۲۷ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ در تالار رودکی خواهد بود که امیدواریم مردم این اجرا را دوست داشته باشند و از آن لذت ببرند.»

دونوازی قانون و تنبک پریچهر خواجه و  فرهاد صفری

کنسرت دو نوازی تنبک و قانون در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر اجرا خواهد شد. پریچهر خواجه نوازنده قانون با اعلام این خبر گفت: « اجرایی که قرار است در جشنواره فجر داشته باشیم، دو نوازی قانون و تنبک است که نوازنده قانون من هستم و نوازنده تنبک فرهاد صفری است. ما در این اجرا قرار است به اجرای موسیقی دستگاهی بپردازیم.»

وی هم چنین افزود: « قطعه‌هایی که ما آماده کرده­‌ایم در دستگاه­های ماهور، نوا، دشتی و راست پنجگاه است.»

این نوازنده قانون با تاکید بر اینکه فضای جشنواره هر سال یک فضای هیجان‌انگیز برای نوازنده­‌ها ایجاد می‌کند گفت: « فضای موسیقی در جشنواره، یک فضای هیجان‌انگیز است، یک هیجان عجیب که برای همه نوازنده‌ها وجود دارد و باعث می‌شود تا همه دوستان در سبک موسیقی خودشان با یکدیگر رقابت کنند. این دوره جشنواره برای افرادی که دوستدار موسیقی هستند زمان بسیار دلچسبی خواهد بود. امیدوارم که مردم هم از این رویداد استقبال کنند و با بهترین اجراها روبرو باشند و بتوانند بهترین اجراها را در این جشنواره ببینند.»

کنسرت دونوازی قانون و تنبک به سرپرستی پریچهر خواجه در تاریخ ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بسته خبری جشنواره موسیقی فجر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید