آخرین خبر

فصل سه «از سرنوشت» مهرماه کلید می‌خورد/ زمان پخش در آبان

تهیه کننده سریال «از سرنوشت» گفت: فصل سه این سریال از نیمه مهرماه وارد مرحله تولید خواهد شد.

فصل سه «از سرنوشت» مهرماه کلید می‌خورد/ زمان پخش در آبان

به گزارش آوای ایرانیان، «اکبر تحویلیان» تهیه کننده سریال «از سرنوشت» ، درباره زمان شروع تولید این سریال گفت: در حال حاضر در مرحله پیش تولید فصل سه این سریال هستیم.

وی با اشاره به زمان تولید این سریال نیز گفت: اگر برنامه‌ریزی‌هایمان طبق روال پیش رود، نیمه مهرماه تولید را شروع می‌کنیم.

این تهیه کننده درباره لوکیشن‌هایی که قرار است در فصل سه این سریال مورد استفاده قرار بگیرد، گفت: از آنجایی که تمام این فصل در سال ۹۸ اتفاق می‌افتد، همه لوکیشن‌ها در تهران فعلی است و بازسازی لوکیشن نداریم.

تحویلیان ضمن بیان تغییر در گروه بازیگران این سریال نیز عنوان داشت: هنوز مشخص نیست که در ترکیب بازیگران این سریال تغییری خواهیم داشت یا نه، اما این احتمال وجود دارد که بازیگران چند شخصیت اصلی داستان تغییر کنند.

وی با اشاره به زمان پخش این سریال نیز گفت: این احتمال وجود دارد تا «از سرنوشت» آبان ماه از شبکه دو سیما پخش شود. تلاشمان بر این است که بتوانیم هر سه فصل این سریال را پش سرهم پخش کنیم و تعویقی در میانه پخش نیفتد.

 کارگردانی فصل سه این سریال را در ۲۰ قسمت به کارگردانی محمدرضا خردمندان به عهده دارد. همچنین فرامرز بادام‌پور مدیر هنری و خسرو دادگرمرام تصویربرداری این سریال را به عهده خواهند داشت.

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا، پوریا پورسرخ از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و به تناسب داستان بازیگران چهره دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.

این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح ا… صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

به گزارش فارس، سریال ۵۰ قسمتی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سه فصل برای پخش از شبکه دو سیما تهیه می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فصل سه «از سرنوشت» مهرماه کلید می‌خورد/ زمان پخش در آبان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید