آخرین خبر

کارت عضویت هنرمندان ایرانی در موسسه بین‌المللی تئاتر صادر شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، با درخواست کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی و براساس مکاتبات انجام شده توسط امور بین‌الملل اداره کل هنرهای نمایشی با موسسه بین‌المللی تئاتر (ITI) در مرحله نخست کارت عضویت ۳۸ نفر از هنرمندان فعال ایرانی در حوزه‌ هنرهای نمایشی برای استفاده از تسهیلات این موسسه بین‌المللی، صادر شد.

هنرمندان در زمان حضور در جشنواره‌های بین المللی در سراسر جهان می‌توانند با ارائه کارت عضویت موسسه بین‌المللی تئاتر از تسهیلات این موسسه از جمله تخفیف در دریافت بلیت نمایش‌ها و تخفیف در مبلغ ثبت نام و ورودی جشنواره‌های بین‌المللی بهره‌مند شوند.

ارائه این امکانات با هماهنگی و توافق مرکز موسسه بین‌المللی تئاتر (ITI) در زمان برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی توسط کشور برگزار کننده صورت خواهد پذیرفت.

صدور کارت‌های عضویت در موسسه بین‌المللی تئاتر (ITI) برای اولین بار با همکاری موسسه بین‌المللی تئاتر و مرکز آی تی آی ایران صورت پذیرفته است و جلسه هم‌اندیشی با اعضای این موسسه به‌زودی اعلام و برگزار خواهد شد.

همچنین با تدوین آیین‌نامه داخلی همه هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی امکان استفاده از این تسهیلات را خواهند داشت و نحوه عضویت به‌زودی از طریق سایت ایران تئاتر اعلام می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کارت عضویت هنرمندان ایرانی در موسسه بین‌المللی تئاتر صادر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید