آخرین خبر

بررسی معماری ایرانی اسلامی در شورای هنر/ «خط آذین» در ترانه باران

به گزارش آوای ایرانیان  جلسه شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح امروز ۲۵ دی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. در این جلسه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (رییس شورای هنر) و اعضای شورا سند معماری ایرانی اسلامی به منظور تغییر و اصلاح بررسی شد.

این سند که مراحل تصویب نهایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی را می‌گذراند پس از ارجاع به شورای هنر با نظرات اصلاحی شورای‌عالی معماری و شهرسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بررسی مجدد قرار گرفت و مفاد آن به تایید شورای هنر رسید.

همچنین در جلسه امروز کلیات اساسنامه بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری یاسین پیشنهادی از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بررسی معماری ایرانی اسلامی در شورای هنر/ «خط آذین» در ترانه باران

ترانه باران میزبان «خط آذین» می‌شود

نمایشگاه آثار خوشنویسی محمدعلی گرجستانی با عنوان «خط آذین» با نمایش حدود ۳۰ اثر «نستعلیق» از این هنرمند برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه روز جمعه ۲۹ دی از ساعت ۱۶ الی ۲۰ با حضور جمعی از استادان و هنرمندان خوشنویس در نگارخانه ترانه باران افتتاح خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نمایشگاه که تا ۶ بهمن ادامه خواهد داشت از ساعت ۱۵ تا ۱۹ به آدرس اقدسیه، خیابان سید عزت‌الله انتظامی بعد از چهارراه منجیل، بن بست عباس‌زاده، پلاک ۳ زنگ ۲ نگارخانه ترانه باران مراجعه کنند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بررسی معماری ایرانی اسلامی در شورای هنر/ «خط آذین» در ترانه باران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید