آخرین خبر

«توخا» آماده نمایش شد/ قصه دختری که از گذشته خود پشیمان است

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه تجربی «توخا» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی فرهادنیا آماده نمایش شده است و برای حضور در دوازدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه انگلیس انتخاب شد.

هدف جشنواره فیلم کوتاه انگلستان تبادل سینمای مستقل در سراسر جهان است. این جشنواره که با هدف حمایت از فیلمسازان مستند، داستانی و تجربی دوازدهمین دوره خود را آغاز می‌کند، در راهیابی و دیده شدن فیلم‌ها به بازارهای جهانی نقش اساسی را ایفا می‌کند. یکی از اهداف مهم این جشنواره یافتن و حمایت از فیلمسازان خلاق در سراسر جهان است.

 

زمان دقیق نمایش فیلم‌ها در دوازدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه انگلیس، ۳ تا ۱۴ آذر ۱۴۰۱ مصادف با ٢۴ نوامبر تا ۵ دسامبر ٢٠٢٢ است.

 

این فیلم تجربی که نتیجه کارگاه بازیگری «مدرسه سینمایی گوسان» است، طی سه ماه تمرین و در یک روز فیلمبرداری شده است.

 

«توخا» روایت دختری است که از گذشته خود پشیمان است و می‌خواهد آن را جبران کند.

 

پریسا مهربان، سعید ایوبی، ماریا حق وردیان، مسعود آذرخش، آسیه قاسمی، امیر ابریشم کار، محمدرضا چهره نما و محسن سیل سپور بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

 

عوامل فیلم کوتاه «توخا» عبارتند از طراح و کارگردان: مرتضی فرهادنیا، دستیار کارگردان: آریا کربلایی، تصویر و صدا: مرتضی فرهادنیا، صداگذار: سعید مصطفوی، تصحیح رنگ: سامان مجد وفایی، مترجم: امیرمحمد قربانی، مدیر روابط عمومی: آزاده فضلی، مجری طرح و تهیه کننده: مدرسه سینمایی «گوسان»

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«توخا» آماده نمایش شد/ قصه دختری که از گذشته خود پشیمان است”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید