آخرین خبر

نظر کارگردان «آن شب» درباره شهاب حسینی

به گزارش آوای ایرانیان، کارگردان جوان سینما گفت: شهاب حسینی بازیگر بسیار توانمندی است، شاید بهترین گزینه برای ایفای نقش در فیلم آن شب شهاب حسینی بود، به نظر من تلاش وی در این فیلم به خوبی در اکران عمومی دیده می شود. در کل خوشحالم که به ایران آمده و فیلمم را در اینجا اکران کردم زیرا خودم را فیلمساز ایرانی می دانم و نه هالیوودی.

کوروش آهاری کارگردان فیلم سینمایی «آن شب» پیرامون تجربه حضور در سینمای ایران گفت: این حضور و تجربه برای من بسیار ارزشمند بود زیرا همیشه دوست داشتم فیلمم را در کشور خودم ببینم، وقتی فیلمت را با هم زبان‌های خودت تماشا می‌کنی لذتش چندین برابر است.

وی درباره حضور فیلم خود در جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: شخصا تجربیات زیادی از جشنواره فیلم فجر به دست آوردم، اینکه در یک زمان خاص تعداد زیادی سینما فیلمم را برای اهالی رسانه و مخاطب عموم اکران کردند برای من جذاب بود، اتفاقی که شاید در این ابعاد در هیچ جای دنیا اتفاق نمی افتد.

کارگردان فیلم سینمایی «آن شب» در همین راستا اذعان کرد: برگزاری نشست های خبری فیلم‌ها برای من خیلی جالب بود، زیرا این نشست ها به یک جنگ تمام عیار تبدیل می شد، من پیشتر خارج از کشور نشست خبری رفته بودم اما این شور و هیجان در یک نشست خبری را تاکنون تجربه نکرده بودم. 

وی در همین رابطه ادامه داد: شاید در بیشتر نشست های خبری در سراسر جهان تنها در مورد کیفیت فیلم حرف زده می شود، اما اینجا بحث حواشی نشست‌ها و سوالات حاشیه ای بسیار جذاب تر پیش می رود، اکثر اهالی رسانه علاقه‌مند هستند تا طی مصاحبه اختصاصی سوالات تخصصی بپرسند و نشست‌ها بیشتر به سوالات در مورد حواشی اثر می پردازند.

آهاری درباره حضور شهاب حسینی در فیلم سینمایی «آن شب» خاطرنشان کرد: شهاب حسینی بازیگر بسیار توانمندی است، شاید بهترین گزینه برای ایفای نقش در فیلم آن شب شهاب حسینی بود، به نظر من تلاش وی در این فیلم به خوبی در اکران عمومی دیده می شود. در کل خوشحالم که به ایران آمده و فیلمم را در اینجا اکران کردم زیرا خودم را فیلمساز ایرانی می دانم و نه هالیوودی.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نظر کارگردان «آن شب» درباره شهاب حسینی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید