آخرین خبر

آخرین آمار فروش فیلم ها

آوای ایرانیان: طرح ویژه ماه مبارک رمضان با اقبال مخاطبان مواجه شد و شب گذشته تعدادی از فیلم‌ها تا پاسی از شب به نمایش درآمدند.

باتصمیم شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی از روز چهارشنبه به اکران فیلم ها اضافه شد و در گروه آزاد با  ۱۰ سالن سینما کار خود را آغاز کرد و فروش آن به حدود ۵۰ میلیون تومان در دو روز گذشته در تهران رسید.

امیرقطبی مدیر پخش دفتر فیلمیران  درباره فروش فیلم های این دفتر پخش توضیح داد: فیلم سینمایی «بارکد» با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و شب گذشته فروش ۱۴۲ میلیون تومان در تهران داشت. این فیلم در تهران پس از ۱۶ روز نمایش ۱ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۵۵۰ میلیون تومان دست یافت. فروش کل فیلم به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» نیز با اقبال خوبی مواجه است و هنرمندان سینما و تلویزیون با دیدن فیلم مخاطبین را به دیدن آن تشویق می کنند. این فیلم در تهران به فروش ۴۰۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱۱۰ میلیون تومان پس از ۱۶ روز نمایش دست یافت. فروش فیلم در تهران و شهرستان ۵۱۰ میلیون تومان بود . فیلم در تهران ۲۳ سالن سینما و شهرستان ۲۰ سالن در اختیار دارد.

وی درباره فروش فیلم «رسوایی۲» گفت: فروش فیلم پس از ۵۰ روز نمایش در تهران ۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان و در شهرستان ۱ میلیاد و ۱۰۰ میلیون تومان بود که در کل فروش فیلم ۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان است.

قطبی در ادامه از اکران ۱۰۰ روز فیلم «بادیگارد» و «ابدو یک روز» خبر داد و گفت: ابد و یک روز به فروش ۱۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان و بادیگارد به فروش ۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دست یافتند.

مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش «عادت نمی کنیم» گفت: فیلم با اقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه است . دو تیزر به رسانه ملی ارایه دادیم که در شورا مطرح شد و امیدواریم پس از شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع) تیزر این فیلم از صدا و سیما پخش فیلم . فیلم هم اینک در تهران با فروش ۸۹۵ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱۸۵ میلیون تومان دست یافته است. فروش کل فیلم ۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان است. این فیلم در تهران ۲۰ سالن سینما و در شهرستان ۱۸ سالن در اختیار دارد که تعداد شهرهایی که این فیلم را به نمایش خواهند گذاشت به ۴۰ شهر خواهد رسید.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آخرین آمار فروش فیلم ها”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید