آخرین خبر

نامه مهران مدیری درباره آلبوم جدیدش

۰
مهران

آوای ایرانیان: آلبوم جدید «مهران مدیری» با ساخته‌های «مهیار علیزاده» در سال ۹۶ منتشر خواهد شد. این آلبوم در حال حاضر مراحل پایانی ضبط و تولید را سپری می‌کند و اوایل سال آینده به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش آوای  ایرانیان، مهیار علیزاده برای این مجموعه روی اشعاری از مولانا آهنگسازی کرده و چند قطعه بی‌کلام نیز از ساخته‌های او در آلبوم مهران مدیری قرار دارد. از سوی دیگر احتمالاً تا پیش از عید نوروز و توفیق کسب مجوز، یک قطعه از این مجموعه در فضای مجازی منتشر می‌شود.

تیتراژ برنامه «دورهمی» با موسیقی مهیار علیزاده و صدای مهران مدیری اولین همکاری این دو هنرمند بود که بازتاب‌های زیادی داشت و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. در ادامه علیزاده و مدیری پروسه تولید این آلبوم را به شکل جدی پیگیری کردند و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که قطعات این مجموعه با همه آنچه که تاکنون با صدای مهران مدیری شنیده‌ شده تفاوت دارد.

مهران مدیری درباره آلبوم جدید خود به یادداشت کوتاهی که برای این رسانه ارسال کرده بسنده کرد و گفت:

«ترانه‌های تازه…
از مولانا…
آرامتر از گذشته، زیباتر، شاید…»

از سوی دیگر مهیار علیزاده، که آلبومی با صدای محمد معتمدی و آلبوم مشترک علیرضا قربانی و همایون شجریان را در دست انتشار دارد، درباره آلبوم مهران مدیری گفت: «از حدود سیصد روز قبل که همراه مهران مدیری این پروژه را شروع کردیم تا به امروز تمام تلاشمان برای به سرانجام رساندن مجموعه‌ای با اشعار حضرت مولانا بود، آنگونه که تا کنون شنیده‌ نشده باشند. چشمانتان را ببندید و با دل، سروده‌های جلال‌الدین را با فرمی نو بشنوید. هدفمان هم از ابتدا همین بود که این‌طور پیش رود. در تلاشیم تا اولین قطعه به نام «یار تویی» را در قالب یک تک‌آهنگ امسال به دستانتان بسپاریم. دوست داریم تا قدردان تمامی عزیزانی باشیم که ما را در اجرای این پروژه یاری کردند.»

شایان ذکر است که سبک و سیاق و موسیقی این آلبوم با سایر کارهای پاپ و فولکلوریک که طی سال‌های گذشته با صدای مهران مدیری شنیده شده تفاوت‌های زیادی دارد و کاملاً در فضای موسیقی جدی است. حال باید دید پس از موفقیت تیتراژ دورهمی در همکاری با مهیار علیزاده، آلبوم مهران مدیری چه بازتابی خواهد داشت.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نامه مهران مدیری درباره آلبوم جدیدش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید