آخرین خبر

استعفای مدیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر

شهرام صارمی مدیر اجرایی سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر به فاصله یک روز از کناره‌گیری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، از سِمت خود استعفا کرد.

به گزارش  آوای ایرانیان، شهرام صارمی مدیر اجرایی سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر با انتشار نامه‌ای سرگشاده خبر از استعفای خود داد و نوشت: هنوز چند روزی از آخرین جلسه مذاکره جناب آقای ترابی با اینجانب در خصوص پذیرفتن مدیریت اجرایی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر نگذشته است. پیشنهادی که علیرغم میل قلبی اینجانب پس از یک جلسه طولانی و ارائه دلایل، توضیحات و لطف همیشگی ایشان با اشتیاق از طرف اینجانب پذیرفته شد.

وی در بخش دیگری از نامه خود درباره استعفای ترابی آورده است: استعفای ایشان در رابطه مستقیم با حواشی و مشکلات تحمیلی به دفتر موسیقی انجام شد که آخرین مورد آن دریافت مبلغ ۱۰ درصد از مبلغ کل ظرفیت سالن‌های کنسرت برای هر اجرا و واریز به خزانه بود.

این هنرمند عرصه موسیقی در ادامه نوشته: اسباب تأسف است که به جای بازنگری و اصلاح قانونی نادرست و غیرمنطقی، شرایط کاری برای مدیری صادق، لایق و کاردان به گونه‌ای پیش برود که وادار به استعفا شود و عجیب اینکه به جای حل و فصل موضوع با این استعفا موافقت شود.

صارمی در پایان ضمن عرض تبریک به محمد الهیاری، برای او موفقیت و بهروزی را در جایگاه جدیدش آرزو کرده است.

به گزارش فارس، محمد اللهیاری فومنی که پیش‌تر مدیر کل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری معاونت هنری بود، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته به عنوان مدیرکل جدید دفتر موسیقی این وزارتخانه حکم گرفت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “استعفای مدیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید