فیلم تحسین‌شده “مغزهای کوچک زنگ‌زده” به کارگردانی هومن سیدی به تازگی در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است. تیتراژ این فیلم را بامداد افشار ساخته و رضا کولغانی اجرا کرده است.

رضا کولغانی خواننده گرو داماهی که سابقه همکاری با هومن سیدی در فیلم سینمایی “خشم و هیاهو” را دارد، در رابطه با تیتراژ فیلم سینمایی “مغزهای کوچک زنگ‌زده” و استفاده از موسیقی الکترونیک در این قطعه گفت: من تا پیش از قطعه “مغزهای کوچک زنگ‌زده” تجربه چندان جدی در فضاهای موسیقی الکترونیک نداشتم. از این بابت خوشحالم که توانستم برای اولین بار با بامداد افشار و یک تیم بسیار خوب این کار را انجام بدهم.

وی افزود: مبنای کار بامداد افشار موسیقی الکترونیک است و در این زمینه امضای خودش را دارد. او در همکاری‌ با اصغر پیران (خواننده) هم معمولاً از یک فضای مدرن در کنار موسیقی‌های فولک و لحن‌های سنتی استفاده می‌کند. بامداد افشار زحمت بسیار زیادی برای این قطعه کشید. موسیقی او همانند جنبه حرکتی عجیبی که خود فیلم دارد، در یک فضای کولی و وحشی مدرن ساخته شده است. واقعاً همه چیز این فیلم کنار هم از فیلمنامه و کارگردانی آقای هومن سیدی گرفته تا موسیقی این فیلم چفت شده بود.

این خواننده درباره همکاری مجدد خود با هومن سیدی گفت: هومن خودش نسبت به موسیقی شناخت و درک بسیار بالا و خوبی دارد. اصلاً به همین خاطر است که در کارهایش موفق می‌شود. او در فیلم‌هایش روی موسیقی تأکید زیادی دارد و به راحتی از موسیقی برای فیلم‌هایش نمی‌گذرد.

کولغانی در پایان گفت: همکاری با او برای من دلچسب و لذت‌بخش است. من از کار کردن با او و تیم بسیار خوبش کاملاً راضی هستم چون این همکاری برای من پیامدهای بسیار خوبی داشت.