آخرین خبر

جزئیات اولین آلبوم امیرعباس گلاب

اولین آلبوم رسمی امیرعباس گلاب خواننده فعال موسیقی پاپ طی روزهای آینده با عنوان «قلّه» در قالب همکاری با چند آهنگساز مطرح موسیقی کشورمان منتشر می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان، اولین آلبوم رسمی امیرعباس گلاب خواننده فعال موسیقی پاپ طی روزهای آینده با عنوان «قلّه» در قالب همکاری با چند آهنگساز مطرح موسیقی کشورمان منتشر می‌شود. این در حالی است که مرحله پیش فروش اینترنتی تازه‌ترین مجموعه موسیقایی امیرعباس گلاب آغاز شده است.

آلبوم «قله» اولین آلبوم رسمی امیرعباس گلاب در حوزه خوانندگی است چرا که عمده فعالیت‌های این خواننده در عرصه موسیقی متمرکز بر تولید تک آهنگ‌هایی بوده که اغلب این آثار نیز با استقبال مخاطبان روبه رو شده است. در این آلبوم آهنگسازان شناخته شده‌ای چون بابک زرین، معین راهبر، امین قباد با امیرعباس گلاب همکاری داشته‌اند. ضمن اینکه علی بحرینی، رضا شاهین، بهروز کشاورز و محمد کاظمی به عنوان ترانه سرا در این اثر حضورپیدا کردند. از نوازندگان این آلبوم می‌توان به کیان دارات، یاسین ترکی، فیروز ویسانلو و بابک کوهستانی اشاره کرد.

امیرعباس گلاب از جمله هنرمندان فعال و شناخته شده موسیقی پاپ است که از سن هفت سالگی موسیقی را با آواز سنتی نزد پدر خود آغاز کرد. وی در سن ۱۴ سالگی نواختن گیتار را آغاز و گرایش خود را نوازندگی به سبک پاپ و راک متمرکز کرد. او بعده با فرمان فتحعلیان آشنا و بعد از آن شروع به آموزش گیتار فلامنکو کرد. این هنرمند سپس تجربیات خود را در حوزه‌های آهنگسازی و ترانه سرایی نیز گسترده کرد.

امیرعباس گلاب که دارای تحصیلات موسیقی است برای دوره‌ای کوتاه نزد استاد محمد نوری شروع به کار کرد و اولین تک‌آهنگ خود را در سال ۱۳۸۶ تحت عنوان «فقط برو» ارائه کرد. وی سال ۸۷ تیتراژ سریال «ستایش» با ترانه‌ای از علیرضا آذر و ملودی امیرعباس گلاب و تنظیم سعید شمس اجرا کرد. پس از پخش آهنگ «ستایش» بود که امیرعباس گلاب شروع به پخش تک‌آهنگهای رسمی خود کرد.

«دعوا»، «گهواره»، «کودکانه»، «باید ببخشمت»، «مثل فرشته ها»، «تنگه ابوقریب»، «شاه قلبم» و «بازم رفت» از جمله آثاری است که طی سال‌های اخیر در قالب تک آهنگ از امیرعباس گلاب منتشر شده است.

این خواننده موسیقی پاپ ساعت‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۱۵ روز سه شنبه ۲۵ تیر تازه‌ترین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جزئیات اولین آلبوم امیرعباس گلاب”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید