آخرین خبر

آقای خواننده همبازی اشکان خطیبی و غزل شاکری شد

آوای ایرانیان: رضا یزدانی پس از برگزاری کنسرت بهاری اش در یازدهم خرداد، در جدیدترین سری فعالیت های خود، در موسیقی نمایش “عاشقیت” هم می خواند و هم بازی می کند.
به گزارش آوای ایرانیان، رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ راک کشورمان که پیش تر هم سابقه حضور در هنری با عنوان “موسیقی نمایش” را داشته، در جدیدترین حیطه فعالیت خود در این زمینه، در موسیقی نمایش “عاشقیت” روی صحنه می رود.

یزدانی درباره نحوه حضورش در این موسیقی نمایش به میزان گفت: «از اواخر تیرماه تئاتری به کارگردانی آقای «محمد رحمانیان» و با بازی «بهنوش طباطبایی»، «هومن برق‌نورد» و «اشکان خطیبی» روی صحنه می‌رود که من در آن هم بازی می‌کنم و هم می‌خوانم. البته فکر کنم دیالوگ‌هایی که دارم را هم گاهی فراموش کنم!»

موسیقی این تئاتر توسط رضا یزدانی و «علیرضا افکاری» ساخته شده و در ماه‌های تیر و مرداد در سالن استاد «سمندریان» تماشاخانه «ایرانشهر» روی صحنه می‌رود.

یزدانی پیش تر هم در قالب کنسرت تئاتر “در روزهای آخر اسفند” به کارگردانی محمد رحمانیان، در قالب خواننده نمایش روی صحنه رفته بود و تجربه موفقیت آمیزی را در کارنامه هنری اش به ثبت رسانده بود اما این بار تجربه او متفاوت تر خواهد بود چرا که او علاوه بر خوانندگی، بازی هم خواهد کرد.

اشکان خطیبی و غزل شاکری در این کنسرت تئاتر که در تالار وحدت روی صحنه رفت، بازی می کردند.

در این موسیقی نمایش، بهروز صفاریان سرپرست ارکستر بود و نوازنده های چیره دستی چون فرشاد حسامی، علی بیرنگ، آرش سعیدی، صابر جعفری، بهنود فدوی، امیر دانایی و امین طاهری در این گروه ساز می زدند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آقای خواننده همبازی اشکان خطیبی و غزل شاکری شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید