آخرین خبر

جدول اجراهای جشنواره موسیقی امیرجاهد

آوای ایرانیان: جدول زمان‌بندی اجراهای شرکت‌کنندگان «دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد» که از ۲۷ خرداد ماه تا ۴ تیر ماه در تالار ایوان شمس به روی صحنه می‌روند، منتشر شد.

به گزارش آوای ایرانیان، بر اساس این جدول زمان‌بندی روز دوشنبه (۲۷ خرداد ماه) از ساعت ۱۵ به شرکت‌کنندگان شهر تهران برای سازهای ایرانی نی، تمبک، سه تار، سنتور و آواز و دونوازی ایرانی اختصاص دارد.

از ساعت ۲۱ هم گروه‌های «سایه‌ها»، «همدلان»، «ماهور»، «هنرمند»، «رونای» و «سوچلا» در بخش گروه نوازی به روی صحنه می‌روند.

روز سه‌شنبه (۲۸ خرداد ماه) از ساعت ۱۵ به شرکت‌کنندگان شهر تهران برای سازهای ایرانی دوتار، عود، تنبور، کمانچه و دف اختصاص دارد از ساعت ۱۷ هم گروه‌های «دنیز»، «بهنوازان»، «روژیار»، «امیرجاهد -ستا»، «نوای هویت»، «مضراب»، «استاد معین»، «شهر آشوب»، «نوازندگان»، «زهی امیرجاهد»، «جوان استاد معین»، «ارکستر پاپ امیرجاهد» و «بیداری» در بخش گروه‌نوازی به روی صحنه می‌روند.

روز دوشنبه (۳ تیر ماه) از ساعت ۱۵ به شرکت‌کنندگان شهر تهران برای سازهای غربی کیبور، گیتار، کاخن، بندیر، ویولن، پیانو و آواز جهانی و دونوازی کلاسیک و پاپ اختصاص دارد.

در ساعت ۲۱:۳۰ گروه «ویرگول» در بخش گروه نوازی به روی صحنه می‌روند.

روز سه شنبه (چهارم تیر ماه) از ساعت ۱۵ به شرکت‌کنندگان شهرستان‌ها و حومه تهران برای سازهای ایرانی اختصاص دارد. از ساعت ۲۱:۳۰ هم گروه‌های «اخوان سنندج»، «هیرمان اصفهان»، «آراس» و «باربد» در بخش گروه نوازی به روی صحنه می‌روند.

مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد نیز در روز پنجشنبه (ششم تیر ماه) ساعت ۱۹ در سالن ایوان شمس برگزار می‌شود.

دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد دارای بخش‌های تکنوازی، دونوازی و اجرای گروهی است که فراخوان جشنواره آذرماه سال ۹۷ منتشر شد و پس از یک بار تمدید ۳۰ دی‌ماه پایان یافت. آثار رسیده در یک مرحله مورد بررسی قرار گرفت و قرار است در روزهای اعلام شده گروه‌های برگزیده با حضور هیئت داوران جشنواره به رقابت بپردازند.

دومین «جشنواره موسیقی امیر جاهد» با همکاری اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، شهرداری منطقه ۱۴، خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد، خانه موسیقی ایران و مؤسسه نوای شیدایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جدول اجراهای جشنواره موسیقی امیرجاهد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید