آخرین خبر

حامد بهداد گفت ایده‌ات را بنویسی بازی می‌کنم/ ادای دین به ستاره

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی موسسه بهمن سبز، یکشنبه شب ۲۸ آبان با حضور عوامل تولید فیلم‌سینمایی «گیج‌گاه»، مراسم اکران خصوصی این فیلم در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران برگزار شد.

در این مراسم که در سالن روباز این پردیس سینمایی برگزار شد، حامد بهداد، بهرنگ علوی، مریم همتیان و علی راد از بازیگران فیلم، عادل تبریزی کارگردان، حنیف سروری تهیه‌کننده فیلم حضور داشتند و در جمع مهمانان خود که اکثرشان از ستاره‌های دهه ۶۰ و ۷۰ سینمای ایران بودند به تماشای فیلم نشستند.

عادل تبریزی در این مراسم از همه عوامل و دست‌اندرکارانی که در تولید فیلم «گیج‌گاه» سهمی داشته‌اند دعوت کرد تا روی سن بیایند و ضمن معرفی آن‌ها، از ایشان قدردانی کرد.

تبریزی در این مراسم ضمن تشکر ویژه از حامد بهداد، درباره ایده فیلم خود گفت: من سال ۹۴ در ماشین ایده یک خطی خودم را برای حامد بهداد گفتم و حامد گفت باید این را بنویسی تا بازی کنم؛ این گونه فیلم «گیج‌گاه» ساخته شد.

تبریزی در ادامه ضمن یاد کردن از جمشید هاشم‌پور بازیگر این سریال، او را مهم‌ترین بازیگر سینمای بعد از انقلاب خواند.

کارگردان «گیج‌گاه» همچنین از ابولفضل پورعرب که از مهمانان این مراسم بود، قدردانی کرد و گفت: ما سر فیلم‌نامه «گیج‌گاه»، مشورت تلفنی با آقای پورعرب انجام دادیم و با اینکه از بازیگران ما نبودند ولی در فیلم ادای دین کردیم به ایشان، چرا که او از سوپر استارهای واقعی سینمای ماست.

تبریزی‌ در آخر از حنیف سروری تهیه‌کننده «گیج‌گاه» نیز تشکر کرد و اظهار کرد: من و حنیف سر فیلم «نارنجی‌پوش» زنده‌یاد مهرجویی با هم دستیاری کرده‌ایم و این نیروی رفاقت قدیمی‌مان این فیلم را جلو برد.

ابوالفضل پورعرب، همایون ارشادی، رضا بنفشه‌خواه، کامران قدکچیان، سعید سهیلی، مهوش وقاری، رضا صفایی‌پور، سیما تیرانداز، صفر کشکولی، اسحاق خانزادی و هنرمندان دیگر سینمای ایران، مهمان این اکران خصوصی بودند.

فیلم سینمایی «گیج‌گاه» این روزها در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است و پخش آن به عهده موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حامد بهداد گفت ایده‌ات را بنویسی بازی می‌کنم/ ادای دین به ستاره”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید