آخرین خبر

چرخش 180 درجه ای تتلو: دیگه پرسپولیسی نیستم و برای قهرمانی استقلال تلاش میکنم

به گزارش آوای ایرانیان: ، امیر تتلو که با محسن مسلمان دچار منازعه شده است در پیامی در اینستاگرام خود با انتشار عکس علی منصوریان نوشت:من تازه تو ٢٨ سالگى رسیدم به شعارى که بچگیا تو مدرسمون می دادیم. استقلال ، آزادى ، جمهورى اسلامى. پُشت هر سه تاش هم هستم تا حد مرگ میگى نه ؟!! بیشین تماشا کن على آقا ما بیشتر از سه میلیون تتلیتى پُشتتیمو بهت انرژى میدیم. انشاءالله که قهرمان شیم. هر جورم حساب کنى به شما میرسه که ایرانى هستى نه  برانکو که کشورش جاى دیگس و به اندازه ى کافى هم اینجا پول در میارن .زنده باد استقلال ٧٨.

علیرضا منصوریان

به گزارش کاپ،این در حالی است که این فرد ساعتی قبل در اینستاگرامش تصاویری از تیم های قدیمی پرسپولیس منتشر کرد و نوشته بود:

این تیمو میبینید ؟!؟ از بچگى عاشق و هوادارش بودم و هر کار میتونستم براش کردم و هیشکى اندازه من تبلیغشو نکرد که الان ورزشکاشون پُره !!! حتى تو آهنگا اسم تیمو بازیکناشو آوردم ولى الان هواداراش میان به من فحش میدن سر اینکه یارو جرات نداشته یه پُست بذاره بگه قضیش به من ربطى نداشت !!! بابا چرا یادتون میره ؟!؟ همین شما التماس میکردین مجانى مردم بیان ورزشگاهو نمیومدن !! هر کارى میتونستین کردین !! هرکااار !! نمیومدن !! حالا پُر شد ؟!؟ خدارو شُکر ? شمارو بخیر و ما رو به سلامت ? من دیگه نمیخوام جزو این هوادارا باشم وقتى انقدر نامرد و بى معرفت و بى تربیتن !!! من دیگه یک پرسپولیى نیستم !! به هیچ وجه.

پرسپولیس

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “چرخش ۱۸۰ درجه ای تتلو: دیگه پرسپولیسی نیستم و برای قهرمانی استقلال تلاش میکنم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید