آخرین خبر

“باکتری خان” وارد بازار شد + تصاویر

مراسم رونمایی از آلبوم «روزگار مجازی ۱»اثر باکتری خان (فرشاد خشنود) عصر چهارشنبه در پردیس کوروش برگزار شد .

به گزارش آوای ایرانیان، دیباجه نوشت: مسعود فروتن که به عنوان مجری در مراسم حضور داشت در ابتدای مراسم از فریدون خشنود در خصوص کم کار شدنش در عرصه موسیقی سوال کرد . فریدون خشنود طی سخنانی گفت: چون صدای خوب وخواننده خوب نبود مدتی کم کار شدم ولی درحال حاضر برای دو آلبومم که در حال آماده کردنش هستم دو خواننده خوب پیدا کردم.

دیباچه-رونمایی از آلبوم باکتری خان

فریدون خشنود در پاسخ به این سوال که آیا از بین فرزندانتان تنها فرشاد ساز می زند گفت:  فرزندان دیگرم هم ساز می زنند ولی از نظر حرفه ای فقط فرشاد این کار را دنبال کرد. مطمئنم تا جایی که خودش دوست داشته باشد این کار را ادامه می دهد.

دیباچه-رونمایی از آلبوم باکتری خان

فرشاد خشنود در ادامه در پاسخ به سوال فروتن در خصوص اینکه از چند سالگی ساز را شروع کردید توضیح داد: در حقیقت از کودکی با موسیقی بزرگ شدم. از ۱۳ سالگی از ویولن شروع کردم سپس بیس وپیانو وسازهای دیگر را دنبال کردم.

وی در خصوص اجراهای فریدون خشنود گفت: خیلی دوست دارم در آینده کنسرتی با اجراهای قدیمی فریدون خشنود داشته باشیم. از آهنگ های قدیمی ترک چرا عاشق شدم ،ساقی ومستی را دوست دارم.

این خواننده در ادامه افزود: من در کارم از تجربیات زندگیم تاثیر گرفته ام البته در این روزگار راضی بودن سخت است ولی با این حال باید از چیزهایی که داریم راضی باشیم.

فرشاد خشنود با اشاره به ورود ارکستر خود در این رونمایی گفت: قرار بود یک همخوان خانم با من اجرا کند ولی متاسفانه نصف ارکستر را اجاز ندادندکه  در این رونمایی حضور داشته باشند .

دیباچه-رونمایی از آلبوم باکتری خان

وی با اشاره به قطعات خود گفت: «مستی »و«خواب بنفش» از جمله قطعاتی هستند که بسیار دوست دارم .شعر خواب بنفش از سروده های خودم است.

خشنود درباره آلبوم تازه اش گفت: « روزگار مجازی» و«روزگار جدید» دو آلبوم تازه ام هستند.  قرار است بعد از انتشار آلبوم با گروهم به نام «ما کی چی» اجراهایی داشته باشیم در حقیقت با این گروه فعالیت های خودم  را دنبال کنم.

در ادامه مراسم فرشاد خشنود قطعات «مستی »و«خواب بنفش» را برای حضار اجرا کرد.

وبا رونمایی وعکس یادگاری مراسم به پایان رسید.

photo_2016-09-15_07-29-59 photo_2016-09-15_07-30-08 photo_2016-09-15_07-30-21 photo_2016-09-15_07-30-27 photo_2016-09-15_07-30-36

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““باکتری خان” وارد بازار شد + تصاویر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید