آخرین خبر

پرونده انیمیشن در «مرصع» بازگشایی شد/جای خالی حمایت از انیماتورها

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی برنامه، «مرصع» مجله هنری شبکه چهار سیما است که با اجرای اسماعیل باستانی هر پنجشنبه ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

این برنامه ضمن ارائه اخبار و رویدادهای هنری روز در فواصل مختلف با چهره‌ها و فعالان هنری گفتگو می‌کند. گفتگوهایی که هر یک در زمان‌بندی‌های کوتاه انجام می‌شود تا برنامه با سرعت و ریتم بالایی به تولید برسد.

جدیدترین قسمت از این برنامه امروز ۲۰ مهر روی انتن شبکه چهار سیما می رود و به موضوع پیشرفت تولید آثار پویانمایی در سال های اخیر در کشور می‌پردازد.

هادی محمدیان کارگردان و امیر مرندی تهیه‌کننده حوزه انیمیشن مهمانان این قسمت از برنامه هستند که درباره انیمیشن و ابعاد هنری و صنعتی آن گفت‌وگو می‌کنند. جای خالی یک کمپانی انیمیشن در کشور و همچنین نبود حمایت از انیماتورها و عوامل تولیدی حوزه انیمیشن از جمله محورهای این گفت‌وگو است.

برنامه «مرصع» با اجرای اسماعیل باستانی به تهیه‌کنندگی فرزام محبی، سردبیری محمد بخشایش، کارگردانی کیانوش الطافی و با حضور عطیه موذن در میز خبر، در گروه ادب و هنر شبکه چهار تولید می‌شود. بازپخش این برنامه جمعه‌ها ساعت ۱۲:۱۵ است.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پرونده انیمیشن در «مرصع» بازگشایی شد/جای خالی حمایت از انیماتورها”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید