آخرین خبر

در دیدار سکانداران موسیقی در ارشاد و صداوسیما چه گذشت؟

آوای ایرانیان: مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در دیدار با مدیر موسیقی سازمان صداوسیما بر لزوم برنامه ریزی مشترک و هم افزایی در کمک به تولید، ارائه و انتشار آثار موسیقایی فاخر تاکید کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، محمد اله یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد طی دیدارهای جداگانه با مدیر موسیقی سازمان صداوسیما و محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی بر لزوم برنامه ریزی مشترک و هم افزایی در کمک به تولید، ارائه و انتشار آثار موسیقایی فاخر تاکید کرد.

اله یاری فومنی در دیدار با محمد مهدی نراقیان مدیر دفتر موسیقی سازمان صدا و سیما گفت: دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز موسیقی صدا وسیما ۲ مجموعه تآثیر گذار در عرصه موسیقی کشور هستند.

محمد مهدی نراقیان هم عنوان کرد: این ۲ مجموعه به لحاظ محتوایی و ارتقای آثار موسیقای کشور می توانند همکاری های مشترکی برای هم افزایی، ارائه و گسترش آثار فاخر در این عرصه را پایه ریزی کنند.

محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی ضمن اشاره به نقش صداوسیما به عنوان مهمترین رسانه جمعی، در آگاهی بخشی و انعکاس رویدادها در عرصه موسیقی گفت: صداوسیما امروز رسالت خطیری برعهده دارد و می تواند نقش حلقه ارتباطی مردم، مسئولان و هنرمندان باشد. به هر حال با همکاری مشترک فی مابین می توان در ترغیب مردم علاقه مند جهت شناساندن آثار موسیقای فاخر اقدامات موثری به عمل آورد.

در این جلسه به موضوعاتی چون، هنرمندان جوانی که در عرصه موسیقی نگاه تازه دارند، کمک و حمایت از هنرمندان تازه پانهاده در این عرصه و شناساندن موسیقی فولکلور کشور به جامعه جوان کشور، پوشش رسانه ای جشنواره های معتبر موسیقی، نیز مطرح شد. همچنین مقرر شد جلسات ۲ مجموعه به صورت منظم و با حضور کارشناسان موسیقی تداوم یابد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “در دیدار سکانداران موسیقی در ارشاد و صداوسیما چه گذشت؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید