آخرین خبر

«بچه زرنگ» به سینماها می‌آید/ رازهای جنگل اسرارآمیز

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی پروژه، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری یک انیمیشن قهرمان محور برای مخاطب کودکان و نوجوانان است که از چهارشنبه این هفته، پنجم مهر ماه اکران آن در سراسر کشور آغاز می‌شود.

 

سعید شیخ زاده مدیر دوبلاژ فیلم و هومن حاجی عبداللهی صداپیشه شخصیت «ببری» کاراکتر مکمل فیلم است. همچنین در این اثر سینمایی مینا قیاسپور نقش محسن، میرطاهر مظلومی نقش شکارچی و هدایت هاشمی نقش جنگلبان را به عهده دارند که علاوه بر بازیگری سینما و تلویزیون در حوزه گویندگی و صداپیشگی نیز سال‌ها فعالیت دارند.

 

جواد پزشکیان، ژرژ پطروسی، مریم رادپور، تورج نصر، اردشیر منظم، مهسا عرفانی، ابراهیم شفیعی، نازنین یاری، علیرضا دیباج، متانت اسماعیلی و پویا فهیمی صداپیشگی دیگر شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده دارند.

 

این انیمیشن سینمایی محصول مشترک گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با همت نزدیک به ۲۵۰ نفر از هنرمندان جوان ایران ساخته شده است. این فیلم سال گذشته در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و بعد از کاندیدا شدن در ۶ بخش در رقابت با دیگر فیلم‌های سینمایی، سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن را دریافت کرد.

 

«بچه زرنگ» ماجرای پسر بچه‌ای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان می‌داند. او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرارآمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است.

 

پخش «بچه زرنگ» را فیلمیران بر عهده دارد و این فیلم به سرگروهی پردیس سینمایی کورش اکران می‌شود.

 

«بچه‌زرنگ» سومین فیلم «گروه هنرپویا» بعد از «فیلشاه» و «شاهزاده روم» است که هر ۲ پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌های سینمای ایران تا امروز هستند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«بچه زرنگ» به سینماها می‌آید/ رازهای جنگل اسرارآمیز”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید