آخرین خبر

قدردانی مسئولان شهرستان بم از رئیس سازمان سینمایی کشور

به گزارش آوای ایرانیان  نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بم، شهردار شهر جهانی بم و رئیس شورای اسلامی شهر جهانی بم با اهداء لوحی با اشاره به اقدامات زیربنایی انجام گرفته در زمینه سینماهای شهرستان بم و راه‌اندازی «سینما اطلس بم» پس از ۲۰ سال فقدان سینما در این شهرستان توسط سازمان سینمایی از زحمات موثر محمد خزاعی تقدیر کردند.

بر پایه این خبر، متن این نامه سپاس و قدردانی به این شرح است.

جناب آقای دکتر محمد خزاعی

معاون محترم وزیر و ریاست محترم سازمان سینمایی کشور

سلام علیکم

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته‌ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گران‌بها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی نظام، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت نظام و خدمت صادقانه و موثر نهایت و اعتلاء سطح فرهنگ و هنر استفاده را ببرند. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند و عنایت جنابعالی به شهر و شهروندان فرهنگ دوست و هنرمند بم هرگز از اذهان در همه ادوار فراموش نخواهد شد. بدینوسیله لازم می‌دانیم از زحمات بی‌شائبه و موثری که در امر راه اندازی سینما اطلس بم داشته‌اید تقدیر و تشکر نموده و موفقیت و بهروزی روز افزون‌تان را از درگاه ایزدمنان مسئلت می‌نمائیم.

موسی غضنفرآبادی ( نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس) محمد برزنگ ( فرماندار شهرستان بم) علیرضا ریاضی ( شهردار شهر جهانی بم) و علی جزینی‌زاده ( رئیس شورای اسلامی شهر جهانی بم) از جمله امضاکنندگان این لوح سپاس هستند.

گفتنی است نخستین سینمای شهرستان بم پس از ۲۰ سال انتظار از زلزله بم و در آستانه چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور اوایل بهمن ماه جاری افتتاح شد.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “قدردانی مسئولان شهرستان بم از رئیس سازمان سینمایی کشور”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید