آخرین خبر

«پارتیتور دست‌نویس نی‌نوا» از حسین علیزاد روی آنتن می‌رود

برنامه رادیویی «خنیاگران» رادیو فرهنگ در تازه‌ترین برنامه خود بخش هایی از آیین رونمایی کتاب «پارتیتور دست‌نویس نی‌نوا» به آهنگسازی استاد حسین علیزاده را پخش خواهد کرد.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی فرهنگ، برنامه رادیویی «خنیاگران» رادیو فرهنگ در تازه ترین برنامه خود بخش هایی از آیین رونمایی کتاب «پارتیتور دست نویس نی نوا» به آهنگسازی استاد حسین علیزاده را که چندی پیش در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد، پخش خواهد کرد.

در این برنامه سید عباس سجادی، مدیرعامل بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران در خصوص پارتیتور دست نویس «نی نوا» اثرحسین علیزاده مطالبی را بیان می کند.

برنامه خنیاگران کاری از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که پژوهش های مکتوبی که در حوزه موسیقی در ایران فرهنگی صورت گرفته است را معرفی می کند، این برنامه که با حمایت معنوی موزه موسیقی تهیه و تدوین می شود، برای نخستین بار در رادیو صفحه های ضبط سنگی موسیقی که در موزه موسیقی نگهداری می شود را پخش می کند.

خنیاگران با اجرای کارشناسی بردیا حسام، تهیه کنندگی فریده گودرزی و مشاوره زهرا حبیبی زاد هر شنبه ساعت ۱۷ برروی موج اف ام ریف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

 

 

 

“طی سالهای اخیر اغلب رسانه ها و سایت های موسیقی صرفا بخاطر انتشار انواع و اقسام قطعات موسیقی و اختصاص فضای اختصاصی و گشترده برای دانلود آهنگ درحوزه‌های موسیقی پاپ، موسیقی اصیل ایرانی، موسیقی کلاسیک، موسیقی نواحی، موسیقی تلفیقی، موسیقی راک و حتی موسیقی رپ، سطح انتظارات مخاطبان از یک رسانه موسیقی را تنزل داده اند اما رسانه آوای ایرانیان به عنوان یک خبرگزاری موسیقی در سال های اخیر با مجوز رسمی از وزارت ارشاد بدون هیچ شعارزدگی رویه ای متفاوت در انتشار اخبار موسیقی دنبال می‌کند و با تولید و انتشار گزارش ها، گفتگو ها و اخبار جامع و متنوع در ژانرهای مختلف موسیقایی در پی ارتقای سطح سواد موسیقایی مخاطبان عام در جامعه خواهد بود.”

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«پارتیتور دست‌نویس نی‌نوا» از حسین علیزاد روی آنتن می‌رود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید