آوای ایرانیان: محمدحسین توتونچیان تهیه‌کننده این کنسرت دراین‌باره به هنرآنلاین توضیح داد: اولین کنسرت رضا بهرام ۱۳ تیر در کیش برگزار شد. او در ادامه روز ۱۶ تیر در تهران کنسرت برگزار می‌کند.

او ادامه داد: این اجراها به‌صورت یک تور ایران‌گردی است و قرار است تا قبل از آغاز ماه محرم در شهرهای بزرگ و کوچکی که مجوز اجرا در آن‌ها صادرشده است و زمان‌بندی اجازه می‌دهد، اجرا داشته باشیم. این تور بعد از ماه‌های محرم و صفر ادامه پیدا می‌کند.

توتونچیان تأکید کرد: در این کنسرت‌ها تمام قطعاتی که دفتر موسیقی مجوز داده است اجرا می‌شود که شامل قطعه‌هایی چون “عشق بگو”، “بیمار”، “دیوانه”، “کجایی” و “گل عشق” است. در این کنسرت همچنین تمام قطعه‌های سریال “ممنوعه” که دفتر موسیقی مجوز آن را صادر کرده است اجرا می‌شوند.

او اضافه کرد: اجرای قطعه “مست و دیوانه” با شعری از مولانا از دیگر برنامه‌های ما است. این همان قطعه‌ای است که رضا بهرام را به مجموعه ققنوس معرفی کرد. دیگر قطعات با ارکستر کامل و یا آنپلاگ اجرا می‌شوند.

این تهیه‌کننده همچنین گفت: ارکستری به رهبری ساسان هاشمی همراه بهرام قطعات محبوب این خواننده را اجرا خواهند کرد. حامد دهقانی به‌عنوان نوازنده در کنار بهرام حضور خواهد داشت.

این برنامه گذار در پایان گفت: بلیت‌فروشی کنسرت تهران از چهارشنبه ۱۲ تیرماه آغاز شد و احتمالاً به خاطر استقبال مجدداً تمدید خواهد شد.