آخرین خبر

مدیرعامل خانه موسیقی به مجلس رفت

آوای ایرانیان: مدیرعامل خانه موسیقی، معاون امور هنری و مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد به همراه تعداد دیگری از هنرمندان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از خانه موسیقی، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی به اتفاق سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری، محمد اله یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی و تعدادی از هنرمندان با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس با چند تن از نمایندگان، درباره قانون معروف به ۱۰ درصد به بحث و گفتگو پرداختند.

در این نشست حمیدرضا نوربخش با ذکر سوابقی از پیگیر های خانه موسیقی در این خصوص و اعتراض گسترده هنرمندان از این کمیسیون خواست تا نسبت به لغو این قانون مساعدت کنند.

در این نشست دیگر حاضران نیز هر کدام به مضرات این قانون اشاره و از کمیسیون خواستند تا نسبت به حل و فصل تبعات اجرای این قانون راهکاری ارائه و یا نسبت به حذف آن عمل کنند.

اعضای این کمیسیون پس از استماع بیانات حاضران پیشنهاد دادند تا موضوع از طریق سازمان برنامه و بودجه پیگیری شده و از سوی این سازمان طرح لغو آن به مجلس ارائه شود.

 

 

“طی سالهای اخیر اغلب رسانه ها و سایت های موسیقی صرفا بخاطر انتشار انواع و اقسام قطعات موسیقی و اختصاص فضای اختصاصی و گشترده برای دانلود آهنگ درحوزه‌های موسیقی پاپ، موسیقی اصیل ایرانی، موسیقی کلاسیک، موسیقی نواحی، موسیقی تلفیقی، موسیقی راک و حتی موسیقی رپ، سطح انتظارات مخاطبان از یک رسانه موسیقی را تنزل داده اند اما رسانه آوای ایرانیان به عنوان یک خبرگزاری موسیقی در سال های اخیر با مجوز رسمی از وزارت ارشاد بدون هیچ شعارزدگی رویه ای متفاوت در انتشار اخبار موسیقی دنبال می‌کند و با تولید و انتشار گزارش ها، گفتگو ها و اخبار جامع و متنوع در ژانرهای مختلف موسیقایی در پی ارتقای سطح سواد موسیقایی مخاطبان عام در جامعه خواهد بود.”

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مدیرعامل خانه موسیقی به مجلس رفت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید