آخرین خبر

اجرای آثار بزرگان موسیقی در قلب تهران

آوای ایرانیان: گروه کُر «آدالان» به خوانندگی آترین آدالان روز سوم مرداد تازه ترین کنسرت خود را در تالار رودکی تهران روی صحنه می‌برد.

به گزارش آوای ایرانیان، گروه کُر «آدالان» به خوانندگی و رهبری ارکستر آترین آدالان با همراهی گروه کُر «سرنا» به سرپرستی مصطفی موسوی روز سوم مرداد تازه ترین کنسرت خود را در تالار رودکی تهران روی صحنه می‌برد.

در این کنسرت که به اجرای آثاری از بزرگترین اپرا نویسان جهان با روایت تاریخ و قصه های قطعات نمایشی اختصاص دارد، آروین کلانتری پیانیست، علی زارع رفیع و پوریا قاسمی به عنوان نوازنده پرکاشن، احمد فیاض راوی داستان ها و کامیار صالح پور و ساعده لرستانی اجرای حرکت فرم گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

آترین آدالان از جمله هنرمندانی است که هم اکنون در رشته آواز اپرا کنسرواتوار پراینر اتریش در حال تحصیل است. وی پیش از این در حضور هنرمندانی چون محسن الهامیان، هادی قضات، مارینا آقا بکیان، شهلا میلانی، آربی بابومیان، ماریو تقدسی به فراگیری موسیقی مشغول بود.

 

“طی سالهای اخیر اغلب رسانه ها و سایت های موسیقی صرفا بخاطر انتشار انواع و اقسام قطعات موسیقی و اختصاص فضای اختصاصی و گشترده برای دانلود آهنگ درحوزه‌های موسیقی پاپ، موسیقی اصیل ایرانی، موسیقی کلاسیک، موسیقی نواحی، موسیقی تلفیقی، موسیقی راک و حتی موسیقی رپ، سطح انتظارات مخاطبان از یک رسانه موسیقی را تنزل داده اند اما رسانه آوای ایرانیان به عنوان یک خبرگزاری موسیقی در سال های اخیر با مجوز رسمی از وزارت ارشاد بدون هیچ شعارزدگی رویه ای متفاوت در انتشار اخبار موسیقی دنبال می‌کند و با تولید و انتشار گزارش ها، گفتگو ها و اخبار جامع و متنوع در ژانرهای مختلف موسیقایی در پی ارتقای سطح سواد موسیقایی مخاطبان عام در جامعه خواهد بود.”

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اجرای آثار بزرگان موسیقی در قلب تهران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید