آخرین خبر

«سینماچی» رادیو جوان تجلیل شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در نشست تجلیل از عوامل «سینماچی» با بیان اینکه سلیقه دوستانی که این برنامه را آماده پخش می‌کنند از جنس کارهای عادی نیست، گفت: از نقدی که می‌تواند راهگشا باشد، استقبال می‌کنیم و باید قدر این‌گونه نقدها را دانست. باید با این نگاه‌های متفاوت راه را پیدا کرد و نقد را پذیرفت.

قرایی برنامه رادیویی «سینماچی» را جریان‌ساز دانست و عنوان کرد: «سینماچی» را برنامه موفقی می‌دانم که جوانان خوش‌فکر آن را جلو می‌برند. مهمان‌های متفاوتی در این برنامه حضور پیدا کرده اند که می‌تواند نویددهنده یک فضای خوب باشد.

علی مرادخانی سردبیر و مجری برنامه با بیان اینکه «سینماچی» یک مجله سینمایی است که به طور هفتگی اتفاقات، حواشی و آثار مهم سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی را از مناظر مختلفی بررسی می‌کند، اظهار کرد: هر هفته حدود ۴۵ دقیقه روی آنتن رادیو جوان هستیم و از این طریق مهمان مخاطبان می‌شویم.

وی اضافه کرد: «سینماچی» به مدت ۲ سال و ۲ ماه روی آنتن است، رسانه ملی برای ما بسیار مهم است و خوشحالم که این برنامه را در رسانه ملی روی آنتن دارم و مایل هستم اگر قرار است برنامه «سینماچی» ولو به اندازه یک آجر در دیوار بزرگ سینما و فرهنگ کشور نقش‌آفرین باشد بتواند این کار را از بستر رسانه ملی انجام دهد.

مرادخانی همچنین بااشاره به تبدیل اداره کل روابط عمومی رسانه ملی به مأمن و مأوایی برای گفت‌وگو و مهرورزی میان اهالی سیما و سینما گفت: این اتفاق بسیار مهم است که شاید پیش از این مغفول مانده بود.

احسان حجتی نویسنده و پژوهشگر و یکی از عوامل برنامه نیز عنوان کرد: از ابتد در فرم قدیم «سینماچی» نویسنده برنامه بودم و به مرور به واسطه آیتم‌های پژوهشی اداره بخش موزیکالچی را برعهده گرفتم که در این بخش به تحلیل موسیقی فیلم می‌پردازیم و کارهای ماندگار را به بهانه موسیقی و تأثیری که فیلم و موسیقی روی همدیگر در تاریخ سینمای ایران و جهان دارند، بررسی کردیم.

زهرا دمزآبادی فعال رسانه‌ای و یکی دیگر از عوامل برنامه «سینماچی» نیز با اشاره به اینکه این برنامه به صورت تخصصی به مقوله فرهنگ و هنر می‌پردازد و شاید نمونه‌اش را در این روزها که فرهنگ و هنر کشور کمی مهجور واقع می‌شود، کمتر پیدا کرد، یادآور شد: یکی از عوامل این برنامه هستم و مروری بر اخبار روز سینما دارم. علاوه بر این تحلیلی هم بر مجموعه‌های نمایشی تلویزیونی و سینمایی داریم و امروز که در واحد ۱۶۲ اداره کل روابط عمومی‌ بودیم، با مخاطبان ارتباط گرفتیم حالمان بهتر شد که دیدیم هنوز بسیاری از مردم رادیو را گوش می‌دهند و با برنامه‌های این چنینی ارتباط برقرار می‌کنند و نظر تخصصی در این باره می‌دهند.

در پایان حسین قرایی از عوامل برنامه «سینماچی» با اهدای لوح و هدیه تقدیر کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«سینماچی» رادیو جوان تجلیل شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید