آخرین خبر

واکنش رضا صادقی به اظهارات عجیب محمد علیزاده در رسانه ملی! + عکس

آوای ایرانیان: محمد علیزاده نیز در آنتن صداوسیما، سخنان عجیبی را به زبان آورد که بهتر بود انتقاد خود از دوست قدیمی و پیشکسوت خود را محترمانه تر بیان می‌کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، پس از سخنان جنجالی محمد علیزاده درباره رضا صادقی در شبکه شما، صادقی در پاسخ به این صحبت‌ها مطالبی را به شکلی کامل محترمانه و البته قابل تامل منتشر کرد که در ادامه می‌بینید:
بنا براین گزارش، محمد علیزاده جمعه ۱۱ اسفند ماه، مهمان برنامه ای در شبکه شما بود، برنامه ای که با در پیش گرفتن رویه ای “زردگونه” ناخودآگاه موجب ایجاد تنش میان اهالی موسیقی میشود، این برنامه در جدیدترین قسمت خود، محمد علیزاده ار دعوت کرده بود که علیزاده در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر علت دلگیری رضا صادقی، صحبت هایی را مطرح کرد که با واکنش رضا صادقی در صفحه مجازی اش همراه بود.
مجری برنامه سوال خود را این چنین از علیزاده پرسید: کاری را خواندید که باعث ناراحتی رضا صادقی شد، چرا از وی اجازه نگرفتید؟
محمد علیزاده نیز در پاسخ ، سخنان عجیبی را به زبان آورد که بهتر بود انتقاد خود از دوست قدیمی و پیشکسوت خود را محترمانه تر بیان میکرد.
وی گفت: دو روز بعد آقای صادقی در صفحه اینستاگرام خود عکس یک شیر را به اشتراک گذاشتند و نوشتند که من شیرم و تو موشی،البته رضا صادقی همیشه به این حیوانات علاقه زیادی داشت که ابتدا این موضوع برایم مهم نبود چون همیشه می گوید من شیرم و بقیه موش هستند و آنکه چیزی را در صفحه اینستاگرام خود بنویسد که هزاران آدم ببینند که ما موش باشیم و ایشان شیر. امیدوارم که این شیر همیشه غرنده باشد و ما هم در این گوشه ها پرسه بزنیم و…

تصاویر: موزیک پارس

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش رضا صادقی به اظهارات عجیب محمد علیزاده در رسانه ملی! + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید