آخرین خبر

شب برفی اشوان در مردادِ گرم تهران/ عکس

اشوان، پس از روی صحنه بردن ۴ اجرا در مرداد، به دنبال تمدید کنسرت تابستانی‌اش در تهران است. هماهنگی مناسب بین خواننده و گروه نوازندگان و صحنه‌آرایی مناسب با قطعات، از جمله نکات مثبت این اجراها بود.

به گزارش آوای ایرانیان، اشوان، خواننده پاپ، پس از غیبتی طولانی، نیمه مرداد در ۴ سانس، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت.

او سال گذشته را به طور کامل به‌اجرا در شهرستان‌ها اختصاص داده و برای همین در تهران کنسرتی اجرا نکرده بود.

اشکان خدابنده معروف به اشوان، از آن دست خوانندگان پاپی است که در نوازندگی، آهنگسازی و ترانه‌سرایی هم فعال بوده و با این که تک قطعات زیادی را منتشر کرده، اما هنوز آلبومی را به بازار ارائه نکرده است.

اشوان، روزهای ۸ و ۱۴ مرداد، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران ، در ۴ سانس روی صحنه رفت. عدم تغییر در گروه نوازندگان ارکستر این خواننده (به جز حضور دو نوازنده مهمان)، از نکات مثبت این اجرا بود که هماهنگی خوب خواننده و گروه را به همراه داشت. گروهی که نیما رمضان و آرش سعیدی همچنان از ارکان اصلی آن به شمار می‌روند؛ نوازندگانی که نه تنها در اجرای زنده، بلکه در پیشرفت موسیقایی اشوان هم نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

استفاده از دکور ساده و مناسب، نورپردازی‌های به‌جا و به‌موقع و صحنه‌آرایی‌های متناسب با قطعات، از ویژگی‌های مثبت این کنسرت بود؛ در این زمینه می‌توان به بارش برف در زمان اجرای ترانه «من آدم رویای تو نیستم» اشاره کرد. از دیگر نقاط قوت کنسرت اشوان، همچنین می‌توان از تنظیم متفاوت قطعات برای اجرای زنده و صحنه‌گردانی خوب خواننده یاد کرد.

اجرای قطعه «من آدم رویای تو نیستم»

دعوت از نوازنده مهمان، کیا رکنی، نوازنده بیت باکس (ضرب دهانی یا حنجره‌نوازی) و شرکت‌کننده برنامه استعدادیابی «عصر جدید» هم از نکات جالب این کنسرت بود.

اشوان در این ۴ اجرای مردادی خود، قطعاتی چون «شمع‌ها رو روشن کن»، «دارم عاشق میشم»، «دوباره تو»، «بهت مریضم»، «چه خوبه حالم»، «مقصر»، «منو دریاب»، «مغرور»، «من آدم رویای تو نیستم»، «تولد» و «شیدا» را خواند.

امیرعباس گلاب، بهنام بانی،هومن شاهی (گامنو)، نیما شعبان‌نژاد، حامد برادران، سیاوش خیرابی و میثم ابراهیمی از جمله مهمانان اشوان در این کنسرت‌ها بودند.

اشوان پس از برگزاری این ۴ اجرا، به دنبال تمدید کنسرت تابستانی‌اش است. حمید خسروبیگی، مدیر برنامه‌های اشوان در این باره می‌گوید: «تمام سعی و تلاش ما بر این است که پذیرای مخاطبان در روزهای ابتدایی ماه شهریور باشیم. امیدواریم با هموار شدن این مسیر بتوانیم در اسرع وقت اخبار خوبی برای هواداران داشته باشیم.»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شب برفی اشوان در مردادِ گرم تهران/ عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید