آخرین خبر

پاسخ مدیر مستعفی ارشاد به گلایه حامد زمانی

خبرگزاری آوای ایرانیان: پیروز ارجمند در پاسخ به حامد زمانی نوشته است: چرا این تصور را ایجاد کرده‌اید که ما در وزارت ارشاد قصد محدود کردن و برخورد سیاسی با شما را داشتیم؟/ لطفا برای حفظ خون شهدا قانون را رعایت کنید تا نظام جمهوری اسلامی به بی‌عدالتی متهم نشود.

به گزارش آوای ایرنیان، حامد زمانی خواننده جوان و ارزشی در صفحه شخصی خود با انتشار نامه ای محرمانه از سوی معاونت هنری که در آن از وی خواسته شده بود برای اجرای موسیقی باید از وزارت ارشاد مجوز بگیرد نوشته است:

“چرا همه چیز آنطور پیش نمیرود که باید باشد؟! جناب رییس باور کنید این روش به ضرر خود شما هم هست!! جامعه که بیمار شود خود شما هم از این مرض واگیر دار در امان نخواهید ماند! چرا که پیر جماران عقیده داشتند که فرهنگ بیمار و فاسد جوانانی فاسد تربیت خواهد کرد و خوشبختی و سعادت جامعه به نابودی کشیده میشود! و نتیجه اش را هم خودتان داریدبه وضوح میبینید! این بی اخلاقی ها،این از هم گسستگی ها،این بیماری های روحی که روز به روز آمارشان بالا میرود روزی دامن خودتان را هم خواهد گرفت! کار به جایی رسیده که هنرهای دم دستی و بی ارزش که عده ای روشنفکر نما آن را آفریده اند مورد اقبال همکارانتان قرار میگیرند اما هنرهای انقلابی و خدایی با مظلومیت تمام کنار گذاشته میشوند!!! به خواننده های زیرزمینی و رپ خوان ها،به خانم های خواننده مجوز داده میشود اما خوانندگان انقلابی و ارزشی سرکوب میشوند!!! جناب رییس! آخرت را که هیچ‌‌‌…حداقل به خاطر دنیایتان خودفراموشی نکنید! تاریخ را که ورق بزنید خواهید دید که مکررا وقتی نخبگان جامعه ای در باغ سبز به دشمنشان نشان داده اند چگونه در آخر بازی همه چیزشان را از دست داده اند و مثل تفاله ای دور انداخته شدند. شرمنده ام که خیلی حرف زدم و سرتان را درد آوردم…”

چرا به خواننده های زیرزمینی و رپ خوان ها مجوز داده میشود اما خوانندگان انقلابی و ارزشی سرکوب میشوند؟

حالا پیروز ارجمند مدیر مستعفی دفتر موسیقی هم در پاسخ به حامد زمانی نوشته است:

“جنابعالی به عنوان یک شهروند می‌دانید که رعایت قاون استثنا ندارد و به عنوان یک هنرمند انقلابی و متعهد که الگو است باید بیشتر مقید به رعایت قانون باشید. جنابعالی با اینگونه رفتارتان که از وزارت ارشاد مجوز دریافت نمیکنید این شائبه را در میان هنرمندان ایجاد کردید که دفتر موسیقی شما را استثنا کرده و این موضوع متناسب و زیبنده یک اداره در نظام اسلامی نیست. مگر دیگر هنرمندان و استادان برای اجرای برنامه شان مجوز دریافت نمی کنند؟ آیا دفتر موسیقی قصد داشت به شما مجوز ندهد که چنین تصوری را در نامه تان ایجاد کردید؟

برادر عزیزم شما به عنوان یک هنرمند ارزشی باید بصیرت و درایت و تدبیر داشته باشید. انتشار نامه محرمانه مصداق جرم نیست؟ اگر شما رزمنده ایام دفاع مقدس بودید نامه محرمانه از خودی را در معرض دوست و دشمن قرار می دادید؟ دوستان شما که دوستان من هم هستند با خواندن نامه شما چه تصوری میکنند؟ چرا این تصور را ایجاد کرده اید که ما در وزارت ارشاد قصد محدود کردن و برخورد سیاسی با شما را داشتیم؟ کدام ضد انقلاب در دفتر موسیقی در دوران مدیریت بنده نورچشمی بود؟ مگر شما و دیگر هنرمندان متعهد ارزشی در جشنواره ققنوس که من رییس جشنواره بودم برگزیده و تقدیر نشدید؟ چرا شما با اینگونه رفتارهایتان سعی در قرار دادن دوستانمان در برابر ما میکنید؟ لطفا برای حفظ خون شهدا قانون را رعایت کنید تا نظام جمهوری اسلامی به بی عدالتی متهم نشود.
بهتر است به جای ایجاد تصویر نادرست از حقیر به سوابق سی ساله من در حوزه هنر انقلاب نگاه کنید.
برایتان از خداوند متعال موفقیت و سلامتی پیوسته آرزومندم.”
منبع: سایت مشرق

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پاسخ مدیر مستعفی ارشاد به گلایه حامد زمانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید