آخرین خبر

پوران درخشنده و سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان

پوران درخشنده که به عنوان اساتید راهنما در سومین المپیاد فیلمسازى نوجوانان حضور دارد، گفت: در این المپیاد، نوجوانان کشور با دغدغه و ایده‌های جدید حرفی برای گفتن خواهند داشت.

پوران درخشنده: المپیاد فیلمسازی به نوجوانان فرصت ایده‌پردازی می‌دهد

به گزارش آوای ایرانیان، پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما که به عنوان یکى از اساتید راهنما در سومین المپیاد فیلمسازى نوجوانان در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان حضور دارد، پوران درخشنده: المپیاد فیلمسازی که امسال سومین دوره از آن درحال برگزاری است باعث شده که کودکان و نوجوانان از سراسر کشور با دغدغه و ایده‌های جدید حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانانی که در این المپیاد شرکت کرده‌اند، بعد از اینکه در گروه‌های مختلف دسته‌بندی شدند، با کمک اساتید، اصلاحات ساختاری و کیفی بر ایده آنها اعمال شده و از ایده و اجرا آنها استفاده می‌شود.

این کارگردان سینما با اشاره به اضافه شدن بخش ایده به سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور، تصریح کرد: اصل عمده فیلمسازی، فیلمنامه است و زمانی که بخش ایده به المپیاد اضافه شد، فرصت طرح فیلمنامه برای نوجوانان به‌وجود آمده است.

درخشنده با بیان اینکه حضور نوجوانان در این المپیاد علاوه بر حمایت به پشتکار نوجوان بستگی دارد، گفت: شناخت علاقه نوجوانان و شناخت خلاقیت و رهنمود کردن آنها به مسیر درست فیلمسازی با برگزاری این المپیاد اتفاق می‌افتد اما نباید حمایت‌ها را به همین چند روز جشنواره محدود کنیم‌.

وی ادامه‌داد: باید فعالیت نوجوانانی را که در این المپیاد حضور دارند، پیگیری کنیم و نوجوانان هم توانایی خود را آزمایش کنند که به پله‌های بالا تر بروند.

این کارگردان سینما با اشاره به میزبانی استان اصفهان، اظهار کرد: اصفهان تلاش خود را می‌کند که میزبان خوبی برای جشنواره باشد و به دلیل اینکه نگاه تمام کودکان ایران به جشنواره فیلم کودک و نوجوان است، اصفهان باید این فرصت را بزرگ‌تر کند و گسترش دهد.

سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان از روز گذشته (شنبه ٢۶ مرداد) در اصفهان آغاز شده است و تا ٣٠ مرداد در این شهر برگزار می‌شود.

منبع: فارس

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پوران درخشنده و سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید