آخرین خبر

ماجرای دختری که با اسم مستعار مدعی تجاوز شادمهر عقیلی شد

آوای ایرانیان: در ادامه جنبش که در راستای افشای آزارهای جنسی علیه زنان به راه افتاده است شادمهر عقیلی خواننده مشهور که خارج از ایران به سر می برد متهم به آزار جنسی شده است.

فردی به ناl مستعار ماریا با انتشار ویدئویی این اتهام را علیه شادمهر عقیلی مطرح کرده است.

شادمهر عقیلی چندی پیش نیز در اقدامی و جنجالی و بحث برانگیز وارد فعالیت تبلیغاتی برای یک سایت شرط‌بندی شده بود. این اقدام عقیلی با واکنش‌های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه بوده است.

در روزهای اخیر اتهام های جنسی نیز علیه محسن نامجو مطرح شده است. نامجو دریاره ویدئویی منتشر کرد و گفت که اگر رفتارش باعث آزار کسی شده عذرخواهی می کند.

اما کسی که مدعی شده است شادمهر عقیلی به وی تعرض کرده است کسی نیست جز بیتا ملکوتی که با نام مستعار «مانیا منصور» در رادیو فردای آمریکا فعالیت میکند و البته به عنوان یک نوازنده نه چندان حرفه ای هم به فعالیت می پردازد فعالیت می کند.

بیتا ملکوتی در آخرین پست اینستاگرامش با انتشار فیلمی ده دقیقه ای از حقوق زنان دفاع کرده و مدعی شده است که شادمهر عقیلی به وی تعرض جنسی داشته اشت که برخی کاربراان با تماش کامل این فیلم به صداقت گفتار ملکوتی تردید کرده اند و این ادعاها را بی اساس خوانده و ترفندی برای جذب فالوور در فضای کرده اند همچنین در ادامه باید منتظر ماند تا شادمهر عقیلی پاسخی به این ادعا می دهد یا خیر..

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ماجرای دختری که با اسم مستعار مدعی تجاوز شادمهر عقیلی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید