آخرین خبر

اوباما و کری در شبکه “امید” + عکس

آوای ایرانیان: مدیر شبکه تلویزیونی «امید» از پخش یک مجموعه طنز پویانمایی با موضوع تروریسم بین المللی و موضوعات سیاسی دیگر خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان، سینا معتضدی مدیر شبکه «امید» درباره این برنامه تلویزیونی توضیح داد: پخش مجموعه طنز پویانمایی «اوکی»  به مناسبت ایام ۱۳ آبان در شبکه امید آغاز خواهد شد. این مجموعه با محوریت دو شخصیت طنز او (اول اسم اوباما) و کی (اول اسم کری) به خلق داستان هایی طنز با موضوعیت روابط ایران و آمریکا، تروریسم بین الملل و موضوع نخ نما شده پرونده های روی میز می پردازد.

به گفته وی،  این مجموعه  سال ۹۳ در ۹ قسمت ۵ دقیقه ای ساخته شده است.

مدیر شبکه امید گفت: پخش مجموعه ۹ قسمتی «اوکی» در تاریخ ۱۱ ، ۱۲ و ۱۳ آبان ماه به صورت میان برنامه در شبکه امید آغاز خواهد شد و مخاطبان می توانند این پویانمایی را در شبکه امید تماشا کنند. البته بخش برخی از قسمت های مجموعه «اوکی» در فضای مجازی واکنش تند رسانه های غربی بالاخص بی بی سی را برانگیخته است که نشان دهنده میزان تاثیرگذاری و موفقیت مجموعه است.

وی بیان کرد: دو شخصیت طنز او و کی در این اثر برانگیزاننده حس طنز نوستالژیک بین مخاطبان ایرانی هستند زیرا این دو شخصیت و فضای فیلم شباهت زیادی به مجموعه پویانمایی-عروسکی «پت و مت»ساخته کشور چک دارد که در بین کودکان و بزرگسالان طرفداران زیادی دارد. پت و مت شخصیت های بی دست و پایی هستند که موقعیت های خنده داری را خلق می کنند. موسیقی روی این مجموعه پویانمایی نیز هم دقیقا موسیقی مجموعه «پت و مت» ساخته شده است.

این مجموعه پویانمایی از محصولات مرکز هنرهای رقومی (دیجیتال) بسیج مستضعفین است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اوباما و کری در شبکه “امید” + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید