آخرین خبر

دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر از فردا آغاز می‌شود

در حالی که دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر عصر سه شنبه ۲۹ بهمن ماه در موسسه صبا آغاز به کار می کند، از پوستر این رویداد با طراحی کیانوش غریب پور رونمایی شد.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از واحد ارتباطات و رسانه دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر فردا سه شنبه ۲۹ بهمن ماه ساعت ۱۸ در مجموعه فرهنگی هنری صبا با ۹۰۰ اثر تجسمی در بخش‌های نقاشی، گرافیک، عکس، مجسمه، سرامیک، خوشنویسی، نگارگری، تصویرسازی، کارتون و کاریکاتور و هنرهای جدید افتتاح می‌شود و تا ۵ اسفند به کار خود ادامه خواهد داد.

بخش‌های طوبای زرین، چارسوی هنر، چارخانه (ویژه شهرستانها) و بخش پژوهش، مفاخر و بزرگداشت‌ها بخش‌های جشنواره تجسمی فجر هستند. در بخش طوبای زرین ۴۴۸ اثر از ۳۳۸ هنرمند به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. امسال برای نخستین بار آثار این بخش با نظر شرکت کنندگان در معرض فروش نیز گذاشته خواهد شد. بخش چارسوی هنر به حضور گالری‌های تهران و شهرستان و نمایش و فروش آثار هنرمندان این گالری‌ها اختصاص دارد. بخش چارخانه نیز به بخش گفتگوی هنرعکاسی استان‌ها اختصاص دارد.

همچنین‬، پوستر دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با طراحی کیانوش غریب پور رونمایی شد. ‏امسال پوستر واحدی برای جشنواره طراحی شده است که با پس زمینه زرد و درختی که نماد همیشگی این جشنواره است خودنمایی می‌کند.

این پوستر به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند در تمامی بخش‌های تبلیغاتی این جشنواره شکل یکپارچه ای به خود بگیرد و معرف واحدی برای جشنواره باشد.

دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از روز ۲۹ بهمن تا ۵ اسفند در فرهنگستان هنر، مؤسسه صبا ‏برگزار می‌شود.‬ اختتامیه این رویداد نیز ۹ اسفندماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر از فردا آغاز می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید