آخرین خبر

هنرمند شنی فاتح «عصر جدید»

فینالیست های عصر جدید
فینالیست های عصر جدید
فینالیست های عصر جدید

به گزارش آوای ایرانیان، بر اساس اعلام مجری این برنامه، مجموع آرای فینال عصر جدید، ۲۴ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۶۰۸ رأی بوده است که از طریق ۲ درگاه اخذ رأی، انجام شد.

آقای احسان علیخانی با اشاره به اینکه مردم می توانستند همزمان به چند نفر رای دهند، افزود: تقریبا حدود هشت و نیم میلیون نفر یا هشت و نیم میلیون سیم کارت در نظر سنجی این برنامه شرکت کردند.
بر اساس اعلام این مجری، خانم فاطمه عبادی (هنرمند نقاش با شن) از بندر ماهشهر استان خوزستان با تعداد ۶ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۶۴ رای، بیشترین رای مردم را از آن خود کرد و به عنوان نفر اول و قهرمان این دوره مسابقه «عصر جدید» معرفی و صاحب جایزه ۵۰۰ میلیون تومانی اعتبار تخصصی شد که این مبلغ در مدت ۶ ماه تا یک سال آینده زیر نظر کارشناسان، مربی ها و داورهای برنامه عصر جدید در جهت ارتقای استعداد او استفاده می شود.
آقای محمد زارع (آکروبات کار) از شهر شیراز استان فارس با ۵ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۳۶۲ رای، دوم؛ آقای پارسا خائف (خواننده نوجوان) با ۵ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۶۴ رای، سوم؛ آقای سعید فتحی روشن (شعبده باز) با ۳ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۴۳۱ رای، چهارم و گروه دختران نینجا (هنرهای رزمی) با ۳ میلیون و ۷۸ هزار و ۷۸۷ رای، پنجم شد.
به نفر دوم ۲۰۰ میلیون تومان، نفر سوم ۱۰۰ میلیون تومان، نفر چهارم ۷۵ میلیون تومان و نفر پنجم ۵۰ میلیون تومان اعتبار تخصصی پرداخت می شود.
«عصر جدید» عنوان مسابقه تلویزیونی بوده است که به مقوله استعدادیابی در حوزه‌های مختلف پرداخت و با اجرای آقای احسان علیخانی از شبکه سه سیما پخش شد.
آقای سیدبشیر حسینی مدرس و فعال حوزه رسانه و ارتباطات، آقای امین حیایی و خانم رویا نونهالی بازیگران و هنرپیشه های سینما و تلویزیون و آقای آریا عظیمی‌نژاد آهنگساز و موسیقیدان، داوری این مسابقه را بر عهده داشتند.
پس از ماه‌ها رقابت میان ده‌ها شرکت‌کننده در زمینه‌های مختلف سرگرمی، هنری و ورزشی، تکلیف برنامه نهایی و فینال عصر جدید مشخص شد. در مرحله نیمه نهایی این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان فینالیست نهایی این برنامه را انتخاب کنند.
به این ترتیب آقایان محمد زارع، پارسا خائف، سعید فتحی روشن و خانم فاطمه عبادی و گروه دختران نینجا از میان بیش از ۳۰۰ گروه شرکت کننده در این مسابقه پس از گذر از مراحل مختلف، به فینال عصر جدید رسیدند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هنرمند شنی فاتح «عصر جدید»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید