آخرین خبر

ارکستر مجلسی ایران فراخوان جذب نوازنده منتشر کرد

به گزارش آوای ایرانیان، ارکستر مجلسی ایران به رهبری و مدیریت هنری منوچهر صهبایی برای اجرای تازه‌ترین طرح‌ خود فراخوان جذب نوازندگان جدید را منتشر کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، منیژه صهبایی مدیر ارکستر مجلسی ایران با اشاره به تازه ترین فعالیت های این مجموعه موسیقایی توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته به زودی مراحل آماده سازی تازه ترین طرح ارکستر مجلسی ایران به رهبری منوچهر صهبایی آغاز می شود که ما بر همین اساس نسبت به جذب نوازندگان سازهای زهی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

در این راستا نیز فراخوان حضور هنرمندان نوازنده در بخش سازهای زهی از روز شنبه دوم شهریورماه در فضای مجازی و کانال های ارتباطی  منتشر شده و هنرمندان می توانند برای آشنایی بیشتر پیرامون نحوه حضورشان در ارکستر با ما در ارتباط باشند.

وی افزود: تازه ترین پروژه ارکستر مجلسی ایران ویژگی های متفاوتی به لحاظ اجرایی دارد که پس از پایان ایام  محرم و صفر جزییات آن به صورت کامل اعلام خواهد شد.
ارکستر مجلسی ایران به رهبری منوچهر صهبایی و مدیریت منیژه صهبایی فروردین ماه سال ۹۶ با هدف ارایه موسیقی جدی و ارتقای فرهنگ شنیداری در جامعه اعلام موجودیت کرد. این مجموعه موسیقایی به منظور ارائه رپرتوار موسیقی ایرانی و جهانی تشکیل شده و هدف آن اجرای موسیقی مجلسی در یک سطح نزدیک به استاندارد جهانی است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ارکستر مجلسی ایران فراخوان جذب نوازنده منتشر کرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید