آخرین خبر

پیروز ارجمند: رای به ائتلاف اصلاح طلبان؛ تداوم اتفاقات مثبت فرهنگی‌ست

آوای ایرانیان: پیروز ارجمند معتقد است؛ رای دادن به ائتلاف اصلاح‌طلبان موجب تداوم بخشیدن به اتفاقات مثبت فرهنگی در دوره‌های حضور مجلس و دولت اصلاحات می‌شود.

ارجمندپیروز ارجمند (آهنگساز و مدیرکل سابق دفتر موسیقی و مرکز موسیقی حوزه هنری) گفت: من در انتخابات به ائتلاف اصلاح‌طلبان رای خواهم داد چراکه در مجموع معتقدم بسیاری از معضلات سیاسی کشورمان ریشه در مسائل فرهنگی دارد و تا مشکلات فرهنگی حل نشود؛ سایر حوزه‌ها نیز دچار بحران خواهند بود.

او ادامه داد: خوشبختانه ما همواره در دوران اصلاحات شاهد اتفاقات خوب و مثبتی بودیم که امیدوارم با روی کار آمدن یک مجلس اصلاح‌طلب این اتفاقات تداوم پیدا کند. علاوه بر آن با توجه به اینکه ما در دوره‌ی پسابرجام به‌سر می‌بریم؛ قطعا فضایی متفاوت را تجربه خواهیم کرد.

مدیرکل سابق دفتر موسیقی وزارت ارشاد با بیان اینکه در دوره‌ی پسابرجام مصرف‌گرایی افزایش پیدا می‌کند؛ اظهار داشت: حضور یک مجلس اصلاح‌طلب در شرایط فعلی کشور بسیار مثبت است. البته من خیلی امیدوار نیستم که مشکلات موسیقی کشور به واسطه یک مجلس حل شود چراکه مشکلات خیلی از این مشکلات ریشه‌‌ای هستند و به واسطه دولت اصلاح‌طلب هم حل نمی‌شوند اما قطعا می‌توان امیدوار بود که این مشکلات شفاف‌تر به سمت بهبود پیش روند.

این آهنگساز معتقد است: با روی کار آمدن مجلسی اصلاح‌طلب؛ می‌توان امیدوار بود که مسائل حوزه فرهنگ و هنر و موسیقی در سه بخش بهبود یابد: اول اینکه نمایندگان با نظارت بر عملکرد مدیران فرهنگی کشور نگاهی دقیق‌تر و موشکافانه‌تر به اتفاقات داشته باشند. مسئله دوم: افزایش بودجه و اعتبارات موسیقی است که متاسفانه در مجلس اخیر شاهد حرکت قابل توجهی ازسوی کمیسیون فرهنگی در این حوزه نبودیم. نکته سوم هم ایجاد لایحه‌های حمایتی برای افزایش امنیت شغلی هنرمندان و رسیدگی به مسائل کپی‌رایت است.

 

منبع: ایلنا

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پیروز ارجمند: رای به ائتلاف اصلاح طلبان؛ تداوم اتفاقات مثبت فرهنگی‌ست”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید