آخرین خبر

نمایشگاه گروهی عکس و چیدمان «اهل حرم» برپا می‌شود

نمایشگاه عکس و چیدمان «اهل حرم» همزمان با نخستین روز از ماه مُحرّم در تهران گشایش می‌یابد.

به گزارش آوای ایرانیان، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه اهل حرم، این نمایشگاه گروهی در مجموع تعداد ۷۲ اثر عکس محور را عصر روز یکشنبه ۱۰ شهریور ماه جاری در گالری به نمایش می‌گذارد.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی به این شرح است: مهری راست قدم، مهدی یوسفی، جلال میرزایی، سیدمحمدموسی زاده، طاهره منصورنژاد، محمد منصوری، سیدمهدی طباطبایی، مهسا صادق، مرتضی شجاعی، امیر شهرابی، ندا رهگذر، صبرا رئیسی، محمدرضا خرازی، مریم خداوردی، منصوره حجارمنش، زهرا خرازی، اعظم حشمتی، ابراهیم باقرلو و مهدی سروری.

در متن قاب نخست نمایشگاه عکس اهل حرم به قلم مهدی سروری دبیر نمایشگاه آمده است: عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه عکس محور راه یافتگان فراخوان گرنت عکاسی «از عاشورا تا عاشورا» هستند که با وجود مطالعه های صورت گرفته و پژوهش های انجام شده طی سال با نشست های منظم گروهی نسبت به فلسفه زیبایی اندیشه و زیبایی دید عکاس، فارغ از انبوه گزارش تصویری ها و تک عکس های رایج و معمول، در لایه های معنایی عاشورای حسینی و در جریانی چون عکاسی با مرور نمادها و نشانه ها به مجموعه این آثار دست پیدا کردند.
گام بعدی این مستندسازی اصیل حماسی ـ عرفانی تالیف کتاب عکس «اهل حرم» است که دربرگیرنده سابقه یک دهه رصد احوال معرفتی سوگواران حسینی است.

نمایشگاه عکس و چیدمان «اهل حرم» ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۰ شهریور گشایش می‌یابد و علاقمندان می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ از آثار ارایه شده توسط عکاسان در نگارخانه لاله دیدن کنند.

گالری لاله در تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله واقع شده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نمایشگاه گروهی عکس و چیدمان «اهل حرم» برپا می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید